Wydanie: PRESS 03/2004

Plotkarska wojna

Poważne amerykańskie media coraz częściej drukują kolumny plotkarskie.

Skąd można się dowiedzieć, dlaczego J. Lo (Jennifer Lopez) nie doprowadziła do ołtarza Bena Afflecka, albo że Michael Jackson nie jest biologicznym ojcem swoich dzieci? Coraz częściej nie tylko z plotkarskich czasopism i „Page Six”, szpalty w „The New York Post”, ale także z poważnych tytułów, takich jak „The New York Times” i „The Washington Post”. Podczas gdy w okresie ożywienia gospodarczego, które jednak nie oznacza nowych miejsc pracy, redakcje masowo zwalniają dziennikarzy, plotkarstwo stało się jedyną rozwojową dziedziną w mediach.

Tadeusz Zachurski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.