Wydanie: PRESS 01-02/2019
Znikający czytelnicy
Jeśli wydawcy zależy tylko na zyskach, warto przechodzić z papieru do internetu.
Na świecie znane są przypadki zamykania wersji drukowanych tytułów prasowych i przechodzenia na działalność wyłącznie cyfrową – postąpiło tak kilka znanych magazynów, np. jeden z najpopularniejszych tygodników muzycznych na świecie, brytyjski „NME” lub znany amerykański miesięcznik modowy „Glamour”.
Podobnie zrobili dwaj wydawcy prasy codziennej: amerykański „The Christian Science Monitor” i fiński dziennik gospodarczy „Taloussanomat”. Dotychczas brak było jednak badań mówiących o tym, co w takich sytuacjach dzieje się z czytelnikami. Od niedawna już znamy odpowiedź na to pytanie.
Marek Miller
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter