Wydanie: PRESS 09-10/2017
Cena obywatelskiej odwagi
Bomba wybuchła pod koniec lipca br.
Jakub Benke, pilot i prezes czarterowego operatora lotniczego Jet Story, kontrolowanego przez Zygmunta Solorza-Żaka, ogłosił na Facebooku, że trzeba powołać społeczną organizację, która zajmie się w profesjonalny sposób „prodemokratycznym (i częściowo antyrządowym) marketingiem”. Krótko po swoim wpisie na FB Benke stracił stanowisko.
Benke zna się na marketingu, bo wcześniej przez lata był prezesem domu mediowego Starcom. Swoją propozycję skierował do Jakuba Bierzyńskiego, prezesa i współwłaściciela domu mediowego OMD Poland, a ten ją podchwycił. Inicjatywa obu panów wzbudziła duże zainteresowanie na Facebooku, ale nie wszystkim się spodobała. Nie jest bowiem dobrze, twierdzili oponenci, jeśli dom mediowy angażuje się politycznie.
Małgorzata Wyszyńska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter