Wydanie: PRESS 07-08/2017
Na cyfrowej ścieżce
Jak z czytelnika darmowych treści zrobić płacącego klienta – to najpilniej strzeżona tajemnica wydawców internetowych
Sprzedaż tekstów i wideo, czyli jak to się teraz modnie mówi kontentu cyfrowego, nie powinna różnić się od sprzedaży skarpetek przez internet – twierdzi Piotr Stasiak, współzałożyciel i partner w agencji Bazgroł, w przeszłości odpowiedzialny za cyfryzację oferty „Polityki” i „Newsweek Polska”.
Stasiak dziwi się, że wydawcy wciąż uważają się za wyjątkowych w internecie. – Już dawno powinni nauczyć się podstawowych zasad e-commerce i tego, że w sieci o portfele klientów walczą wszyscy. Walkę tę trzeba odpowiednio stymulować i wspierać – dodaje. Inspiracją nie powinny być więc tylko branżowe rozwiązania, ale przede wszystkim to, co doskonale działa w innych branżach. Na szczęście – jego zdaniem – marki medialne obecne na naszym rynku zaczęły – choć zbyt późno – zdawać sobie z tego sprawę.
Tadeusz Płaczkiewicz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter