Wydanie: PRESS 04/2017
Na ucho z prezesem
Gdy PiS znajdzie się na wirażu, współpracownicy Jarosława Kaczyńskiego wybierają numery do dziennikarzy i ściągają ich na rozmowę z szefem
Z wywiadu Jarosława Kaczyńskiego w Radiu Szczecin w połowie stycznia br. cytowano, że prezes Prawa i Sprawiedliwości oglądał „Ucho Prezesa” i zwrócił uwagę, że dorosłe koty nie piją mleka.
W tym samym miesiącu echem w mediach ogólnopolskich odbiły się też wypowiedzi Kaczyńskiego z wywiadu w Radiu Łódź – o tym, że protesty Komitetu Obrony Demokracji nie robią na nim żadnego wrażenia. Również pod koniec stycznia w rozmowie w Radiu Rzeszów Kaczyński uzależnił stosunki polsko-ukraińskie od polityki historycznej Ukrainy. W lutym br. portale internetowe, telewizje informacyjne, stacje radiowe i gazety prześcigały się w cytowaniu wypowiedzi Kaczyńskiego z Radia Białystok – o tym, że jest zwolennikiem wybudowania dużego portu lotniczego w centralnej Polsce, bo Okęcie jest prowincjonalne. „W wywiadzie, którego w Białymstoku udzielił miejscowemu oddziałowi TVP, Kaczyński mówił, że polskie samorządy trzeba »przewietrzyć«” – donosiła po wizycie prezesa w Białymstoku Polska Agencja Prasowa, a za nią inne media.
Mariusz Kowalczyk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter