Wydanie: PRESS 11/2016
Na prawo jest ściana. I kasa
Łże-prawica, czyli jak wydawca gospodarczego „Home & Market” i lifestylowego „Gentlemana” zabrał się za robienie kasy na ideologii.
Na początku 2002 roku razem ze znajomymi w warszawskim centrum handlowym Promenada przy ul. Ostrobramskiej otworzył kawiarnię La Cubana Tabakiera, w której klienci mogli przy kubańskiej muzyce siedzieć przy drogiej kawie i palić jeszcze droższe cygara. To miała być nisza do zagospodarowania na rynku lokali gastronomicznych w centrach handlowych. Jednak trudno było mu znaleźć nielicznych bogatych klientów, których potrzebował. Dlatego Piotr Bachurski trzyma się taniej prasy antysemickiej i antyukraińskiej. Woli zarabiać na tych, którzy są liczni.
Mariusz Kowalczyk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter