Wydanie: PRESS 09/2016
Trzeba być szczerym
Rozmowa z Małgorzatą Węgierek, CEO Havas Media Group.
Po ogłoszeniu wyników konkursu AdMan 2016, w którym zwyciężyła Agnieszka Kosik, szefowa MediaCom, ucieszyłaś się, że wygrała kobieta. To ważniejsze niż fakt, że znów wygrał przedstawiciel domu mediowego?
Oba elementy są ważne, cieszę się, gdy kobiety osiągają sukces, a my, domy mediowe, jesteśmy zauważani, bo to znaczy, że dobrze funkcjonujemy i jesteśmy liczącym się elementem rynku mediowego.
Kiedy dołączyłaś do Havas Media Group, szefami byli przede wszystkim mężczyźni. Teraz kluczowe osoby w grupie to kobiety. To nie seksizm?
Jak ktoś jest profesjonalny, zaangażowany, to płeć nie jest żadnym kryterium i nie gra roli przy wyborze. Wiem, że w biznesie kobietom jest trudniej, a im wyżej, tym staje się jeszcze ciężej. Ale nie dzielę zespołu na męski i damski. W firmie mamy przewagę kobiet, jest ich 63 procent. Nasza branża jest sfeminizowana.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter