Wydanie: PRESS 09/2016
Jej piętro, jej zasady
Katarzyna Sośnierz – rozczarowana i zmęczona branżą reklamy – jednak do niej wróciła, ale na swoich warunkach.
Trzy miesiące we Włoszech, dwa w Nowym Jorku, cztery w Azji – to były jej wakacje od życia.
Przepracowała w branży reklamy 22 lata, zyskała opinię jednego z najlepszych dyrektorów kreatywnych, lecz w 2013 roku odeszła z agencji Grey i wyjechała w świat.
Miała dość reklamy.
kiedy wiosną 2014 roku Katarzyna Sośnierz wróciła do Polski, nie czekała tu na nią żadna posada.
– Wszystkim egotykom z tej branży polecam zmierzenie się z byciem Mr. Nobody. To uczy pokory i dystansu – stwierdza.
Gdy rok później odbierała Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorož za film „Ostatnia butelka” dla marki J.A. Baczewski, wiedziała, że wygrała nie tylko konkurs.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter