Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03/2012

Grupa wpływów

ATM Grupa dostała kanał na pierwszym multipleksie, ale rusza z nim jako ostatni nadawca

Kartkuję marcowy tv guide. W Programie 1 Telewizji Polskiej codziennie „Galeria”, w czwartki „Ojciec Mateusz”, w niedziele „Ranczo” i znowu „Ojciec Mateusz”. Dwójka powtarza „Licencję na wychowanie”. W Polsacie codziennie „Pierwsza miłość”, do tego „Świat według Kiepskich”, powtarzany też w Polsacie 2, który poza tym przypomina „Ludzi Chudego”. Wszystko to produkcje firm należących do ATM Grupy SA. Spośród największych nadawców jej programów nie emituje jedynie TVN.
– Na rynku producentów seriali koszulkę lidera przekazują sobie na zmianę: ATM Grupa, Tadeusz Lampka i Michał Kwieciński – ocenia Ryszard Sibilski, dyrektor zarządzający firmy producenckiej Endemol Polska.
Jak obserwują konkurenci, ATM Grupa wolałaby nie mieć komu tej koszulki przekazać.
Kiedy w styczniu 2004 roku ATM Grupa wchodziła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych, była znana głównie z sitcomu „Świat według Kiepskich” i reality show „Bar”. O ile pierwsza produkcja radzi sobie w Polsacie do dziś, o tyle druga nie powtórzyła sukcesu „Big Brother”. Kilka lat później ATM Grupa nakręciła ambitny serial political fiction „Ekipa”, który zmienił wizerunek producenta postrzeganego jako dostarczyciel rubasznej rozrywki.

Elzbieta Rutkowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.