Wydanie: PRESS 11/2011
Rewolucji nie było
- Czytelnicy nie chcą płacić za „The Daily”, pierwszą gazetę tylko na iPada
Nowe czasy wymagają nowego dziennikarstwa – mówił 79-letni magnat medialny Rupert Murdoch, uruchamiając w lutym tego roku „The Daily”, pierwszy dziennik wydawany tylko na iPada. Na ten pionierski projekt, którego przygotowanie kosztowało 30 mln dol., z nadzieją patrzyli wydawcy na całym świecie. Ale że potem o Murdochu zrobiło się głośno z powodu afery podsłuchowej w brytyjskim „News of the World” i ujawnienia pompowania sprzedaży europejskiej edycji „The Wall Street Journal”, wydawcy odwrócili wzrok od „The Daily”.
Nic nie stracili. Najmłodsze dziecko Ruperta Murdocha na razie nie wywołało rewolucji na prasowym rynku.
Więcej w listopadowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter