Wydanie: PRESS 11/2011
Koniec karnawału
- Nowy właściciel Presspubliki zaczął rządzić i dzielić
Powołana przez nowego właściciela Presspubliki rada nadzorcza pierwszą decyzję podjęła odnośnie do samej siebie: członkowie rady zmniejszyli swoje pensje o ponad 60 proc. – Oszczędzanie trzeba zacząć od siebie. Przykład powinien iść z góry – tłumaczy Jarosław Knap, doradca spółki Gremi Media, która przejęła Presspublicę. Szefem rady został sam Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media, a do współpracy dobrał sobie żonę i zaufanych ludzi powiązanych z jego innymi spółkami.
Wśród nich jest Artur Rawski, specjalista od wyliczania kosztów. To on był jednym z negocjatorów przy kupowaniu udziałów Presspubliki od Mecomu. – To taki „pan Excel” w Grupie Gremi. Człowiek, który robi wszelkie zestawienia kosztów. Z nich wychodzi, ile w danej firmie jest zielonych ludzików, a ile czerwonych. Te drugie są oczywiście do zwolnienia – opisuje Rawskiego jeden ze współpracowników.
W Presspublice właśnie zaczęło się liczenie czerwonych ludzików.
Więcej w listopadowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter