Wydanie: PRESS 06/2011
Dojrzeć dojrzałość
- Media i reklama odkrywają target 50+
Polski oddział domu mediowego PHD od marca br. ma w ofercie badania Understanding Fifties and Over, sprawdzające preferencje zakupowe seniorów i sposób korzystania przez nich z mediów. – Grupa 50+ będzie coraz bardziej istotna z punktu widzenia działań reklamowych. Grupy starsze mają coraz większą siłę zakupową w porównaniu z młodszymi, czego dowodzą doświadczenia innych krajów, w których zrealizowano badania – stwierdza Michał Daniluk, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD.
– Osoby w wieku 25–49 lat zarabiają więcej, ale istotna część ich pieniędzy nie idzie na konsumpcję, lecz na spłaty kredytów – dodaje Waldemar Izdebski, dyrektor zarządzający Agencji Marketingowej Baby Boomers, która specjalizuje się w komunikacji skierowanej do osób powyżej 50. roku życia.
Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter