Wydanie: PRESS 06/2011
Pazerność patrona
- Jak uzyskać patronat mediów publicznych
nad koncertem lub książką? Zapłacić
Organizator koncertów z Krakowa ucieszył się, gdy usłyszał, że patronat medialny nad jego imprezą obejmie Program IV Polskiego Radia. – To były koncerty ambitniejszej muzyki, dlatego pomyśleliśmy o tej stacji – wyjaśnia. Na odpowiedź nie czekał długo: „Sprawa patronatu nad Państwa festiwalem została poruszona na kolegium Czwórki. (…) Chciałabym poinformować, że jesteśmy już po spotkaniu i mam dla Pana pozytywną decyzję” – napisała w e-mailu Anastazja Kawalec z działu promocji Polskiego Radia.
Radość organizatora trwała tylko do momentu, gdy przeczytał załączoną umowę.
Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter