Wydanie: PRESS 06/2011
Duma z badań
- Instytut Homo Homini znalazł sposób na stałą obecność w mediach – tanie badania opinii
Firma Homo Homini podbija rynek niskimi cenami, bryluje w mediach, kontestuje branżę, do której niedawno weszła. Pojawiła się na rynku badań cztery lata temu i od razu zrobiło się o niej głośno w branży badawczej dzięki sondażom chętnie publikowanym przez media.
Szefem Homo Homini jest 33-letni Marcin Duma. Po studiach politologicznych na Uniwersytecie Warszawskim wciągnął go świat polityki. Był doradcą wojewody mazowieckiego z SLD Leszka Mizielskiego i członkiem Federacji Młodych Socjaldemokratów. Z urzędu wojewódzkiego w 2004 roku przeszedł do marketingu i został menedżerem w firmie Batycki SA – producencie galanterii skórzanej. Rok później postanowił założyć własną firmę.
Początkowo Homo Homini zajmowało się właściwie wszystkim, czym się dało: organizowało szkolenia, seminaria, konsultacje społeczne, no i zaczęło prowadzić badania. Jednym z pierwszych zrealizowanych projektów było „Bezpieczeństwo na Ursynowie”, w którym Duma przeprowadził sondaż face-to-face wśród mieszkańców osiedla. To wówczas wpadł na pomysł, że zajmie się wyłącznie badaniami.
Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter