Wydanie: PRESS 06/2011

Duma z badań

- Instytut Homo Homini znalazł sposób na stałą obecność w mediach – tanie badania opinii

Firma Homo Homini podbija rynek niskimi cenami, bryluje w mediach, kontestuje branżę, do której niedawno weszła. Pojawiła się na rynku badań cztery lata temu i od razu zrobiło się o niej głośno w branży badawczej dzięki sondażom chętnie publikowanym przez media.
Szefem Homo Homini jest 33-letni Marcin Duma. Po studiach politologicznych na Uniwersytecie Warszawskim wciągnął go świat polityki. Był doradcą wojewody mazowieckiego z SLD Leszka Mizielskiego i członkiem Federacji Młodych Socjaldemokratów. Z urzędu wojewódzkiego w 2004 roku przeszedł do marketingu i został menedżerem w firmie Batycki SA – producencie galanterii skórzanej. Rok później postanowił założyć własną firmę.
Początkowo Homo Homini zajmowało się właściwie wszystkim, czym się dało: organizowało szkolenia, seminaria, konsultacje społeczne, no i zaczęło prowadzić badania. Jednym z pierwszych zrealizowanych projektów było „Bezpieczeństwo na Ursynowie”, w którym Duma przeprowadził sondaż face-to-face wśród mieszkańców osiedla. To wówczas wpadł na pomysł, że zajmie się wyłącznie badaniami.

Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie



 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.