Wydanie: PRESS 06/2011

Na iPada. Tylko jak?

- Wydawcy wiedzą, że wejście na iPada to
kosztowna inwestycja w przyszłość. I stosują różne strategie

Wiosną ub.r. po prezentacji iPada, jeszcze przed pierwszymi dostawami urządzeń, wydawcy zachłysnęli się możliwościami tabletu. W Internecie można było zobaczyć filmy dające wyobrażenie o tym, jak będą wyglądać pierwsze aplikacje wydawców amerykańskich. Takie tytuły jak „The New York Times” czy „Wired” mocno zaangażowały się we współpracę z Apple. Jej efektem były pełne fajerwerków aplikacje łączące tradycyjną gazetę z bogactwem multimediów, obsługiwane z dziecinną łatwością ruchami palca na ekranie.
Już wtedy, w kwietniu 2010 roku, nad własną aplikacją na iPada zaczęto myśleć w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska.


Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.