Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Wydanie: PRESS 06/2011

Na rozbiegu

- Samorządy dostrzegają, że wspieranie sportu to nie tylko działanie na rzecz lokalnych społeczności, ale też świetny sposób na promocję

Olsztyn miastem bez futbolu – taki pomysł na promocję w czasie, gdy w Polsce rozgrywane będą mecze Euro 2012, powstał w mieście. Choć mieszkańcy skrytykowali ideę, Marcin Gajownik, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. komunikacji marketingowej Agencji Promocji Miast i Regionów, ocenia ją pozytywnie. – Pomysł Olsztyna jest dobry, bo idzie pod prąd. W spodziewanym promocyjnym szaleństwie miast gospodarzy rozgrywek taka kontra, z odpowiednią kreacją, rozegrana lekko, z dowcipem, ma szansę wyróżnić się i zaistnieć – mówi.
Prowokacyjny pomysł Olsztyna nie oznacza, że miasto odcina się od zaangażowania w sport. Dowodzi jedynie, że także w promocji przez sport konkurencja miast zaostrza się.

Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie



 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.