Wydanie: PRESS 06/2011

Medialna prezydencja

- Tematyka polskiej prezydencji w UE będzie dominować w mediach, zwłaszcza
publicznych

Konrad Niklewicz, rzecznik prasowy rozpoczynającej się 1 lipca polskiej półrocznej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, w maju telefony od dziennikarzy odbierał codziennie. Najczęściej dzwonili z pytaniami o szczegóły programu prezydencji i związane z nią bieżące wydarzenia, takie jak prezentacja logo. Był też gościem m.in. Polskiej Agencji Prasowej i Telewizji Polskiej. – To spotkania informacyjne. Opowiadam na nich, jak będzie zorganizowany serwis prasowy prezydencji – mówi Niklewicz.
Szczególnie zainteresowane relacjonowaniem polskiego przewodnictwa w Radzie UE są TVP i Polskie Radio, które w tym czasie będą pełnić funkcję nadawcy narodowego, czyli host broadcastera. Zgodnie z porozumieniem zawartym z Ministerstwem Spraw Zagranicznych mają zrealizować, wyprodukować i udostępnić innym nadawcom i operatorom internetowym (a także centrom prasowym zorganizowanym przez MSZ) sygnał z przebiegu 25 klu-czowych wydarzeń prezydencji.


Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.