Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 06/2011

Średnio na tej fali

- Jedyna w Polsce sieć nadająca na falach średnich jeszcze się nie poddaje

Centralne studio emisyjne Radia AM mieści się na najwyższym piętrze kamienicy przy Miodowej w Krakowie. Pomieszczenia radia położone są nad hostelem i biurami. W środku oprócz głównego studia są jeszcze trzy mniejsze – w sumie pracuje tam jakieś 10 osób.
Radio AM to sieć ponad 40 rozgłośni nadających na falach średnich – jedyna taka w Polsce. Należy do spółki Polskie Fale Średnie, która także ma siedzibę w Krakowie – w Nowej Hucie przy Fatimskiej.
Ta posesja zamknięta jest jednak na głucho. Pracownice znajdującego się obok urzędu pamiętają, że jakieś sześć lat temu radiowcy roznosili ulotki, żeby słuchać radia na falach średnich, ale od tamtej pory nic się tu nie dzieje. Obok szarego niewykończonego budynku w Nowej Hucie stoi kilkunastometrowy maszt z antenami.
– Po co wyciągać niuanse? – wzdycha Andrzej Nowak, dyrektor programowy Radia AM, pytany o kondycję sieci. Jak twierdzi, bilans nadawcy wychodzi na zero. Ze sprawozdań finansowych spółki wynika jednak coś innego. W 2008 roku miała ponad 13,5 tys. zł straty, w 2009 roku – ponad 32 tys. zł. Dyrektor Nowak tłumaczy, że to z powodu inwestycji. Ponieważ pochłaniają dużo, jeszcze w tym roku studio przy Miodowej może zostać zlikwidowane. – Dopóki nie będzie decyzji o rezygnacji z nadawania, jakoś się ten biznes będzie kręcił – twierdzi Andrzej Nowak.

Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie


 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.