Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2010

Zagraniczne wycieczki

Województwo śląskie będzie się wkrótce reklamować w Północnej Nadrenii-Westfalii w Niemczech. – 20 procent mieszkańców tego landu przyznaje się do polskich korzeni, stąd pomysł, aby tam właśnie zrobić akcję promocyjną. Północna Nadrenia-Westfalia jest jednocześnie regionem partnerskim województwa śląskiego – mówi Kinga Religa, dyrektor z agencji Business Consulting, odpowiedzialnej za kampanię. – Chcemy przede wszystkim zaprezentować ofertę turystyki industrialnej, zapraszając na Szlak Zabytków Techniki, turystyki aktywnej na Jurze i w Beskidach oraz popularnej tutaj turystyki sanatoryjnej. Pokażemy również kulturalny wymiar regionu, a do współpracy zaprosiliśmy między innymi grafików i projektantów z katowickiej Akademii Sztuk Pięknych – wymienia Kinga Religa.
Z kolei województwo małopolskie szykuje się do działań w Hiszpanii. Agencja, która zwycięży w przetargu, ma opracować koncepcję kreatywną, wdrożyć ją oraz zająć się koordynacją działań wizerunkowych regionu. W planach są m.in. prezentacje dla hiszpańskiej branży turystycznej. Promocja ma się odbywać w ramach projektu „Poznaj krainę dwóch rzek. Poznaj Małopolskę”.
Regiony coraz częściej decydują się na kampanie promocyjne za granicą, zachęcone powodzeniem takich działań prowadzonych przez miasta. Na przykład Gdańsk, Warszawa, Kraków i Łódź jesienią 2008 roku prezentowały spoty reklamowe w należącym do CNN International kanale Sights and Sounds. Dobre notowania w zagranicznych mediach ma zwłaszcza Kraków, postrzegany jako miasto magiczne. Tak przedstawiają go najpoczytniejsze tytuły z Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Rosji, Danii i Norwegii oraz inne europejskie media. Na przykład francuska telewizja Mezzo wyemitowała jeden z koncertów 6. Festiwalu Misteria Paschalia, dzięki czemu wydarzenie obejrzeli widzowie z 38 krajów, a platforma cyfrowa CNN transmitowała z Krakowa koncert World Orchestra for Peace, o którym informowały największe światowe media.

Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.