Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05/2010

Zaaplikować iPada

Tylko w dniu debiutu iPada stojący w krętych kolejkach Amerykanie kupili 300 tys. egz., a jak szacuje firma badawcza iSuppli Corporation, pod koniec roku liczba ta przekroczy 7 mln. Światową premierę urządzenia zaplanowano na jesień, ale już dziś bacznie przyglądają mu się największe wydawnictwa prasowe. Polskie na razie ostrożnie. Ani Agora SA, ani Axel Springer Polska czy Infor Biznes nie stworzyły jeszcze specjalnych aplikacji na iPada. – Wydawcy prasy nie rozumieją jeszcze rynku, który powstaje wraz z pojawieniem się iPada – uważa Ludwik Żółtowski, CEO Sirocco Mobile, należącej do Redefine firmy tworzącej aplikacje mobilne.
Być może to osąd pochopny. Jak informuje Wyborcza.biz, pod koniec kwietnia br. najwięksi wydawcy prasy w Polsce zaplanowali spotkanie, podczas którego mają dyskutować o prasie w dobie cyfrowej, m.in. o nowych czytnikach.
Na razie tworzący się rynek zagospodarowują dystrybutorzy e-prasy i e-booków. Czytnik na iPada oferuje już spółka eGazety, należąca do Presspubliki. – Wystarczy, że chętne wydawnictwo prześle nam pliki w formacie pdf, te same, które wysłano do drukarni, oraz dołączy informację o zawartości merytorycznej tytułu, byśmy mogli go przyporządkować do odpowiedniej kategorii tematycznej – mówi Piotr Żychliński, prezes zarządu eGazety.pl. Spółka bezpłatnie konwertuje otrzymany plik tak, by mógł być odczytany na iPadzie. Jeśli proces konwersji okazuje się skomplikowany, wydawca płaci 100–200 zł od każdego przetworzonego tytułu.

Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.