Wydanie: PRESS 05/2010

Chwyt na lojalność

Lojalności konsumentów nie da się kupić, trzeba na nią zapracować – to credo marketingowców nigdy chyba nie było tak bardzo aktualne. Natłok dóbr na rynku jest tak wielki, że konsumenci czują przesyt. I jeśli trafiają na atrakcyjniejszą ofertę, bez cienia żalu porzucają ulubioną dotąd markę czy usługę. To dlatego producenci i dostawcy usług walczą o zatrzymanie klientów jak nigdy dotąd.
Na prośbę „Press” 16 specjalistów z agencji strategicznych, reklamowych i marketingowych wybrało najlepsze, najbardziej innowacyjne sposoby na zatrzymanie klienta z ostatniego roku.

Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.