Wydanie: PRESS 08/2003

Top secret

Pracownicy nowych projektów medialnych muszą być odporni na odmowy. Kto by chciał rozmawiać z gazetą, której nie można potem przeczytać?

Jak przekonać gwiazdę, by udzieliła wywiadu, który się nie ukaże? Jak wycisnąć z rzecznika prasowego newsa, schować go do szuflady i prosić o następne? Jak ściągnąć do studia posła na rozmowę na żywo, która nie jest transmitowana? Tego wszystkiego muszą się nauczyć dziennikarze pracujący w nowych projektach medialnych - tytułach, programach telewizyjnych i radiowych, których jeszcze nie ma na rynku.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.