Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 08/2003

Top secret

Pracownicy nowych projektów medialnych muszą być odporni na odmowy. Kto by chciał rozmawiać z gazetą, której nie można potem przeczytać?

Jak przekonać gwiazdę, by udzieliła wywiadu, który się nie ukaże? Jak wycisnąć z rzecznika prasowego newsa, schować go do szuflady i prosić o następne? Jak ściągnąć do studia posła na rozmowę na żywo, która nie jest transmitowana? Tego wszystkiego muszą się nauczyć dziennikarze pracujący w nowych projektach medialnych - tytułach, programach telewizyjnych i radiowych, których jeszcze nie ma na rynku.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.