03/2017

Press

Spis treści:

 

Artykuł bezpłatny

Press

Szaranowicz uważa, że młodych do transmisji niezmiennie będzie przywoływać krzyk komentatora

Jest przekonany, że młodzi kibice oczekują od telewizji tego samego, co starsi - emocji i zbiorowej radości. Uważa więc, że młodych do transmisji telewizyjnych niezmiennie będzie przywoływać krzyk komentatora. Z Włodzimierzem Szaranowiczem rozmawia Grzegorz Kopacz.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Telewizja postarza

Wesley Sneijder, 32-letni piłkarz holenderski i jego żona Yolanthe jako pierwsi na oczach widzów programu „The Story of My Life” przeszli do przyszłości.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Życie po życiu w mediach

Media nie są jedynym miejscem, gdzie można pracować.

News ze skazą

„Wszyscy są równi, ale niektórzy są Kaiem Diekmannem” – tak niemiecki portal Bildblog podsumował informacje o zarzutach molestowania seksualnego stawiane byłemu wydawcy „Bilda”.

Press

Fenomen Przekroju

Strategię informacyjną właściciel „Przekroju” zaplanował jeszcze staranniej niż pierwszy numer pisma.

Press

Wciąż mi zmieniano teksty

Z Burhanem Ozbilici, zwycięzcą World Press Photo 2017, rozmawia Renata Gluza.

Porządek w stadzie

Prowadzący poranne wywiady w publicznym Radiu Merkury odszedł po tym, jak okazało się, że posłowi Ryszardowi Czarneckiemu nie powinno się zadawać pytań o syna, również posła PiS.

Press

Rozwód z rzeczywistością

Donald Trump jest najpotężniejszym przywódcą światowym i ma 24 mln czytelników na Twitterze. Dziennikarze tylko mu zawadzają.

Press

Kreska reportażu

Komiks reporterski to poszerzenie gatunku reportażu. Na Zachodzie coraz popularniejsze, w Polsce dopiero zaczyna się przebijać.

Press

Narzędzia dla multimedialnych

Niewiele jest aplikacji czy serwisów, które powstały z myślą o dziennikarzach, ale sporo jest takich, które ułatwiają ich pracę i wzbogacają materiały.

Press

Nasz wschodni tupolewizm

Z Michałem Potockim i Zbigniewem Parafianowiczem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Press

Sprawa życia i śmierci

Obsługa takich tragedii jak trzęsienie ziemi pozostawia w dziennikarzu głębokie emocje. We Włoszech doświadczają tego szczególnie często.

Press

Wycofany

Szef radiowej Trójki jest miłośnikiem historii, znawcą Kościoła i politycznym realistą. Kościół i PiS jego rządy oceniają dobrze. Jak oceni go historia?

Nie do wyprostowania

Firmy i marki krzywdzone nieprawdziwymi informacjami podawanymi w mediach szukają sposobów, jak skutecznie bronić się w oczach klientów.

Francuski dekoder

Dziennik „Le Monde” uruchomił własne narzędzie online do weryfikacji newsów: bezpłatny program Décodex.

 

Artykuł bezpłatny

Press

Szkiełko i youtubowe oko

Ranking kanałów popularnonaukowych na YouTube.

Press

Prześwietl, zanim zatrudnisz

Gwiazdy internetu za udział w reklamie żądają już takich samych kwot jak inni celebryci. Którego twórcę wybrać do kampanii, by rzeczywiście pomógł marce?

Świeżaki kontra Stikeezy

Zacięta walka na kampanie reklamowe między Biedronką a Lidlem zmieniła postrzeganie dyskontów.

Emocje dla państwa

Sponsoring sportowy stał się dla spółek skarbu państwa jednym z najbardziej efektywnych kanałów promocyjnych.

Influencer hejter

Marki współpracujące z youtuberami patrzą na ich zasięgi – i czasami wolą nie wnikać, skąd one się biorą. A bywa, że siłą napędową kanału jest hejt.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.