Wydanie: PRESS 03/2017
Emocje dla państwa
Sponsoring sportowy stał się dla spółek skarbu państwa jednym z najbardziej efektywnych kanałów promocyjnych.
Jak zauważają specjaliści od marketingu sportowego, po ostatnich zmianach politycznych spółki skarbu państwa zwiększyły zaangażowanie w sport, traktując to jako społeczną powinność. Czasem nawet za tą aktywnością nie idą działania zmierzające do promocji samej firmy. Z drugiej strony bywa, że potężne dotacje rozleniwiają związki i organizacje sportowe, które już nie starają się szukać innych partnerów. – Ta zwiększona aktywność mogłaby przekładać się na więcej dla nich korzyści – zauważa Michał Łukawski, client service director w agencji Syzygy Warsaw.
Same firmy widzą to inaczej.
Maciej Weber
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter