Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Polska Press Grupa

Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy

Docieramy do 18 mln internautów miesięcznie, co pozycjonuje nas w czołówce polskiego internetu. Lokalność i jednocześnie zasięg ogólnopolski to nasze unikalne atuty – w każdym z ponad 100 biur oferujemy skuteczne rozwiązania multimedialne.

Polska Press Grupa to obecnie przede wszystkim grupa medialna, a nie wydawca prasowy. W internecie w kategoriach, które są naszą największą siłą, czyli informacje i publicystyka oraz informacje lokalne i regionalne, niezmiennie jesteśmy nr 1 w Polsce. Tym, co nas najbardziej cieszy, jest stały dynamiczny wzrost oglądalności naszych tytułów online – w ub.r. odnotowały one o 37 proc. więcej odsłon niż w 2017 roku. Widzimy zapotrzebowanie na treści lokalne wysokiej jakości, więc potencjał wzrostu jest jeszcze bardzo duży. Zwłaszcza jeśli chodzi o treści wideo, których produkujemy coraz więcej: ich konsumpcja w ub.r. wzrosła o 66 proc. Siłę naszej grupy tworzą redakcje rozproszone po całej Polsce, będące blisko ludzi i podejmujące tematy istotne z perspektywy lokalnej. Wykorzystanie tego potencjału jest bardzo proste, co jest szczególne ważne dla dużych marketerów i domów mediowych. Jeden standard technologiczny i elastyczne pakiety tematyczne pozwalają klientom na zakup naszego rozproszonego portfolio zgodnie z zasadą „kupujesz centralnie, docierasz lokalnie”. 

Nasze rozwiązania contentmarketingowe są jedyne w swoim rodzaju – oferujemy dotarcie do unikalnego użytkownika poprzez sieć lokalnych tytułów internetowych i prasowych w całym kraju. W tym roku w relacjach z klientami ogólnopolskimi chcemy podkreślać nasze przewagi w obszarze reklamy natywnej i content marketingu. Już dzisiaj są to kluczowe dla naszych przychodów kategorie. W dobie fake newsów i botów gwarantujemy bezpieczny kontekst zamieszczanych u nas reklam, weryfikujemy jakość dostarczanego ruchu. W tym roku wzbogacimy ofertę o narzędzia analityczne pozwalające na optymalizację kampanii w trakcie jej trwania i lepszej jakości analizy post buy. Oprócz tego planujemy dalszy rozwój automatyzacji sprzedaży i oferty wideo.

MEDIA

Prasa: 20 dzienników regionalnych z dodatkami telewizyjnymi, m.in. „Dziennik Bałtycki”, „Dziennik Łódzki”, „Dziennik Zachodni” i bezpłatny tytuł „Naszemiasto.pl”, a także blisko 150 tygodników, pięć magazynów: „Motosalon”, „Motosalon Classic”, „Strefa Biznesu”, „Nasza Historia”, „Strefa Agro”oraz cztery tv guide’y: „Tele Magazyn”, „Tele Program”, „TV Pilot” i „Super Tele” – w sumie 3,7 mln czytelników (I–XII 2018, PBC, CCS)

Internet: ponad 100 serwisów lokalnych, ponad 500 serwisów Naszemiasto.pl, a także witryny z kategorii: biznes, sport, kobieta, agro, tv guide, a także serwis Gratka.pl z ogłoszeniami o nieruchomościach, pracy, moto, drobnymi – w sumie 18,3 mln RU miesięcznie, 704 mln odsłon i 64 proc. zasięgu (I 2019, Gemius/PBI); numer 1 w kategorii Informacje i publicystyka (16,0 mln RU) i Informacje lokalne (15,3 mln RU)

LUDZIE

Maciej Kossowski – dyrektor zarządzający biura reklamy

STRUKTURA

Paweł Kossek – zastępca dyrektora zarządzającego biura reklamy, dyrektor ds. klientów strategicznych, tel. 502 499 696, pawel.kossek@polskapress.pl

Bartosz Kwarciak – dyrektor sprzedaży regionalnej, tel. 662 280 496, bartosz.kwarciak@polskapress.pl

Piotr Kowalczyk – dyrektor produktu reklamowego online, tel. 600 206 035, piotr.kowalczyk@polskapress.pl

Rafał Wiśniewski – dyrektor rozwoju sprzedaży i produktu reklamowego prasy, tel. 502 499 872, rafal.wisniewski@polskapress.pl

Eliza Słoma-Górska – dyrektor działu projektów specjalnych, tel. 502 499 087, eliza.sloma@polskapress.pl

Krzysztof Lechowicz – head of programmatic sales, tel. 502 499 989, krzysztof.lechowicz@polskapress.pl

KONTAKT

tel. 22 201 41 00
reklama@polskapress.pl
www.polskapress.pl/reklama

HIT 2018

W minionym roku bardzo mocno postawiliśmy na rozwój sprzedaży programmatic, zarówno w modelu open, jak też premium, co zaowocowało bardzo dużym sukcesem – nie tylko mierzonym spektakularnym wzrostem przychodów, bez strat dla sprzedaży bezpośredniej, ale również jakością zastosowanych rozwiązań. Inwestycje w zespół i w narzędzia oraz umowy z partnerami zewnętrznymi dostarczającymi know-how pozwoliły nam na optymalne wykorzystanie naszego inventory reklamowego.

Nasz sukces to również aktywny udział Grupy w digitalizacji firm z sektora MŚP. Organizujemy dla klientów webinaria z zakresu marketingu online i szkolenia podczas dużych, ogólnopolskich wydarzeń, takich jak np. Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.