Tandem Media
Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający
Tandem Media jest brokerem mediów, które z jednej strony uważane są za stabilne i dojrzałe, z drugiej zaś przechodzą nieustanne zmiany, a najnowsze osiągnięcia techniczne stają się ich nieodłączną częścią. Dlatego możemy być pewni, że radia i kina nie zabraknie w tegorocznych mediaplanach.
W ub.r. zainicjowaliśmy sprzedaż reklam związaną z podcastami w języku polskim oferowanymi przez Radio Tok FM i serwis Tokfm.pl. Ten rok będzie czasem dalszego rozwoju ofert kontentowych audio. Grupa Radiowa Agory jest jednym z największych twórców treści mówionych na polskim rynku, zwłaszcza tych wysokiej jakości. Dla marketerów tworzymy materiały szyte na miarę, np. w postaci cyklów miniaudycji i właśnie podcastów, wspieranych zasięgiem tradycyjnego radia. Sukces nielinearnego audio na rodzimym rynku dopiero przed nami, a my chcemy wyprzedzać nadchodzące zmiany i poszerzać grono słuchaczy podcastów. Za przykładem rynku amerykańskiego zamierzamy więc m.in. wprowadzić ekskluzywne oferty dla subskrybentów Tok FM.
Niewątpliwie hitem tego roku jest pojawienie się naszej marki kinowej Helios w Warszawie – i to od razu w takiej odsłonie, jakiej w naszym kraju dotąd nie było. Ośmiosalowy multipleks otwarty w lutym w Blue City, wyposażony w system Dolby Atmos i projektory 4K, nazwami sal nawiązuje do nieistniejących już słynnych stołecznych kin, a jednocześnie – dzięki supernowoczesnemu holowi z rozwiązaniami digital signage – przywołuje na myśl nowojorski Times Square. Ofertę kina uzupełnia propozycja dla najbardziej wymagających widzów, związana z mniejszymi salami Helios Dream, w których znajdują się rozkładane skórzane fotele. Dzięki tymi nowoczesnym rozwiązaniom największej sieci kinowej w Polsce Tandem Media wprowadza do sprzedaży ofertę spotów nagrywanych w technologii dźwiękowej Dolby Atmos, a także ekskluzywną ofertę brandingową dla komfortowych sal Helios Dream.
MEDIA
Radio: Radio Złote Przeboje – zasięg dzienny: 1183 tys. słuchaczy, Radio Pogoda – zasięg dzienny: 368 tys. słuchaczy, Rock Radio – zasięg dzienny: 195 tys. słuchaczy, Radio Tok FM – zasięg dzienny: 779 tys. słuchaczy (I–XII 2018, Radio Track, wszystkie dni)
Internet: Tokfm.pl – oferta podcastów: ok. 500 nowych audycji miesięcznie
Kino: sieć kin Helios – 47 obiektów (49 na koniec br.)
LUDZIE
Maciej Moszczyński – dyrektor zarządzający
STRUKTURA
Dział sprzedaży reklamy radiowej – działem kieruje Agnieszka Handerska, tel. 510 022 046
Dział sprzedaży reklamy kinowej – działem kieruje Edyta Mirończuk, tel. 507 095 212
Dział planowania mediów – działem kieruje Michał Miętusiewicz, tel. 510 022 531
Tandem Laboratorium: dział akcji specjalnych, obejmujący aktywności marketingowe poza blokami reklamowymi, off-screen, akcje crossmediowe, ambient, digital, komunikację B2B; działem kieruje Radosław Sączek, tel. 502 499 939
Dział analiz i rozwoju produktów – kontakt: Michał Dobrzański, tel. 507 095 684
KONTAKT
tel. 22 656 00 00
[email protected], [email protected]
www.tandemmedia.pl
HIT 2018
W ub.r. Tandem Media wdrożył ofertę podcastową Radia Tok FM, która poszerzyła skalę naszego brokerskiego działania. Pokazuje ona dodatkowo, że śledzimy światowe trendy rynku audio i na nie reagujemy. Z kolei otwarcie nowych, wysoce zaawansowanych technicznie obiektów Heliosa sprawiło, że w portfolio Tandem Media jest już nie tylko największa w Polsce sieć licząca 47 kin (po otwarciu multipleksu w Warszawie na początku br.), zlokalizowanych w największej liczbie miast (40), ale również, że jest to sieć najbardziej nowoczesna i inwestująca w atrakcyjne rozwiązania, jak np. atrakcyjny koncept sal premium o nazwie Helios Dream.
Ubiegłorocznym sukcesem jest również to, że w badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown wśród pracowników domów mediowych na zlecenie magazynu „Media & Marketing Polska” otrzymaliśmy najwyższe oceny ogólne wśród biur reklamy radia i kina. Pozwala nam to sądzić, że konsekwentnie zmierzamy ku sukcesowi, jakim jest zadowolenie naszych klientów. Tym bardziej że jako stosunkowo młody brand (Tandem Media działa od końca 2014 roku) mierzymy się z tuzami rynku.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter