Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Agora SA - Gazeta.pl

Tomasz Pudlis, chief revenue officer

W tym roku koncentrujemy się na wideo i jego parametrach kluczowych z punktu widzenia reklamodawców – viewability i completion rate. Aby stale je poprawiać, wprowadziliśmy w serwisach Gazeta.pl nowy player, a redakcje i zespół wideo portalu rozwijają szereg nowych formatów. Dzięki treściom wysokiej jakości możemy oferować naszym klientom nie tylko reklamy typu preroll, ale także lokowanie produktów w materiałach wideo premium.

Ponadto stawiamy na dwa lifestylowe obszary: gotowanie i motoryzację. W tym pierwszym dynamicznie rozwijamy markę Haps. Rozszerzona formuła Haps.pl i wideo premium z udziałem szefów kuchni i influencerów umożliwiają tworzenie materiałów szytych na miarę: z wybranymi produktami, kucharzami czy w dopasowanym do wymogów marki designerskim studiu nagraniowym. W motoryzacji idziemy o krok dalej i stawiamy w tym roku na pozyskiwanie leadów.

Weszliśmy też w nowy obszar aktywności biznesowej, czyli organizację eventów – pierwszym sukcesem na tym polu był plebiscyt The Best of Moto.pl zwieńczony w styczniu br. finałową galą. Kolejne eventy już wiosną.

Nadal rozwijamy rozwiązania z zakresu content-2-commerce, które swoją efektywność zawdzięczają koncentracji na wskaźnikach zdefiniowanych przez klientów (KPI), a także dopracowanym treściom, które wpisują się w strategie sklepów internetowych. Od dłuższego czasu content-2-commerce w Gazeta.pl święci triumfy w branży modowej, a teraz z powodzeniem podobne narzędzia udostępniamy również sektorowi motoryzacyjnemu.

Wiemy, że nasi klienci doceniają ekspercką wiedzę i doświadczenie naszego zespołu, dlatego rozpoczęliśmy cykl edukacyjny Gazeta.pl Lab, czyli szereg spotkań dla  klientów: dużych konferencji merytorycznych, kameralnych warsztatów, szkoleń, śniadań edukacyjnych czy webinariów. Dzięki nim możemy doskonalić współpracę z obecnymi reklamodawcami i pozyskiwać nowych. To właśnie na tym ostatnim skupiamy się teraz wewnętrznie, działając intensywnie przy pomocy narzędzi lead generation i rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu.

MEDIA

Internet: Gazeta.pl – 11,7 mln użytkowników, Plotek.pl – 5,2 mln użytkowników, Sport.pl – 3,4 mln użytkowników, 

Next.gazeta.pl – 2,4 mln użytkowników, Moto.pl – 1,4 mln użytkowników (XII 2018, Gemius/PBI), aplikacje: Gazeta.pl Live, Sport.pl Live, Football Live, Moja Ciąża, Moje Dziecko

LUDZIE

Tomasz Pudlis – chief revenue officer

STRUKTURA

Dział sprzedaży agencyjnej i klientów bezpośrednich – działem kieruje Renata Hendel, tel. 507 095 560, [email protected]

Dział projektów specjalnych – działem kieruje Lidia Marchiwińska, tel. 600 206 018, [email protected]

Dział sprzedaży agencyjnej – działem kieruje Wojciech Siulkowski, tel. 507 095 047, [email protected]

Dział klientów bezpośrednich – działem kieruje Ewa Budzynowska, tel. 507 095 272, [email protected]

Dział sprzedaży Sport.pl – działem kieruje Artur Grochowski, tel. 507 095 226, [email protected]

TOP KLIENCI

Volkswagen, Lidl, Nestlé, Toyota, Rossmann, Kompania Piwowarska, T-Mobile, Renault, LPP, Unilever, Euro-Net

KONTAKT

tel. 507 095 090
[email protected]
www.reklama.gazeta.pl

HIT 2018

2018 rok był wyjątkowo intensywny w branży reklamowej – obfitował w duże wydarzenia, spośród których hitem na Gazeta.pl był oczywiście piłkarski mundial, i to zarówno pod względem popularności serwisów (Sport.pl pobił własne rekordy), jak i monetyzacji treści.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.