TVN Media
Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media (fot. Robert Korybut/okamgnienie)
TVN Media kontynuuje multiscreenowe podejście do oferty reklamowej. Definiujemy produkt na bazie myślenia o wieloplatformowej telewizji i szerokiej zasięgowo oraz kontekstowo ofercie komunikacji. Korzystamy przy tym z zasobów własnych (TVN Discovery), partnerów Premium TV i Premium Digital. Zakup TVN przez Discovery wzmocnił ofertę o nowe kanały lifestyle (m.in. Discovery, TLC), sportowe (Eurosport) i naziemne (Metro), dzięki czemu oferujemy dotarcie do pełnego spektrum grup celowych i wszelkich rodzajów treści.
Grupa inwestuje zarówno w seriale, jak i treści przeznaczone do konsumpcji cyfrowej, nie tylko w telewizji liniowej, lecz również tej dostępnej na wielu ekranach i platformach, co sprawia, że obietnica multiscreenowego dotarcia z najszerszą zasięgowo ofertą w Polsce jest realizowana. Przykładem są inwestycje programowe, strategiczny ruch stworzenia kolejnego silnego kanału naziemnego TVN 7 przez kompozycję własnych seriali i reality show „Big Brother”. Dążymy również do umocnienia pozycji w obszarze digitalu przez inwestycje w player, budowę nowych rozwiązań w oparciu o „Big Brothera” (źródła konsumpcji i interakcji cyfrowej) oraz umacnianie obecności i komercjalizację mediów społecznościowych. Ofertę Premium Digital poszerzamy o kontent Edipresse (lidera w segmencie treści dla kobiet). Podjęliśmy się reprezentacji handlowej partnerów Premium TV na YouTube. Rozwijamy również content marketing, m.in. w serwisach Zdrowie.tvn.pl i niedawno uruchomionym Dziendobry.tvn.pl, mamy też plan wdrożenia nowego typu oferty contentmarketingowej wykorzystującej media całej grupy, które będą dawały klientom nowe możliwości holistycznego i spójnego tworzenia zintegrowanej kampanii reklamowej opartej na zasięgowych mediach, jakościowych treściach i nowoczesnym sposobie angażowania odbiorcy.
Myślimy przez pryzmat potrzeb naszych klientów i pod tym kątem weryfikujemy nasze produkty. Inicjatywa TV Day jest przykładem odpowiedzialnego zaangażowania w lepsze rozumienie marketingu i narzędzi, którymi dysponują telewizja i inne media.
MEDIA
Telewizja: TVN – udział w rynku: 13,6 proc. (grupa 16–49 – IX–XI 2018, NAM), średni zasięg miesięczny: 86,9 proc. (30,8 mln, grupa 4+ – XI 2018, NAM); Premium TV – udział w rynku: 26,9 proc., (grupa 16–49, X-XII 2018, NAM), średni zasięg miesięczny: 91,4 proc. (324 mln – grupa 4+ – X–XII 2018, NAM)
Internet: Player.pl – zasięg produktów wideo: 5,3 mln UU miesięcznie, zasięg produktów odsłonowych: 5 mln UU miesięcznie (X 2018, Gemius Stream/Gemius Traffic); Premium Digital – zasięg produktów wideo: 26,4 mln UU miesięcznie (X 2018, dane własne/Gemius Traffic)
LUDZIE
Piotr Tyborowicz – dyrektor biura reklamy TVN Media, prezes TVN Media, członek zarządu TVN Discovery
Marcin Idzik – dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media
STRUKTURA
Dział sprzedaży agencyjnej: obsługa domów mediowych i ich klientów; działem kierują: Ewa Marciniak, Agnieszka Poniatowska-Wolska, Bartosz Duma, Piotr Wywrot
Dział sprzedaży bezpośredniej: obsługa klientów bezpośrednich; działem kieruje Monika Granecka
Dział sprzedaży projektów specjalnych: tworzenie projektów antenowych szytych na miarę; produkcja krótkich materiałów i form wideo według indywidualnych potrzeb klienta; działem kieruje Jacek Szymczyk
Dział sprzedaży online: obsługa domów mediowych i klientów bezpośrednich; działem kieruje Małgorzata Gratys
Dział Premium TV oraz Premium Digital: obsługa podmiotów partnerskich; działem kierują: Andrzej Karasowski, Aleksandra Przeździecka, Kinga Kucharska
KONTAKT
tel. 22 856 64 00
[email protected]
www.tvnmedia.pl, www.tv.tvnmedia.pl
www.facebook.com/tvnmediapl/
www.instagram.com/tvnmedia.pl/
HIT 2018
TVN Media ponownie zostało uznane za najlepsze biuro reklamy roku. Integracja TVN i Discovery zaowocowała najwyższym wynikiem udziału w oglądalności Grupy na rynku. Wraz z partnerami Premium TV i Premium Digital utrzymujemy pozycję lidera w dotarciu do konsumentów. Oferta multiscreen odpowiada na potrzeby reklamodawców, co zauważamy zarówno w ocenach biura, jak i dywersyfikacji źródeł przychodów reklamowych. Poszerzyliśmy zasięg oferty wideo do ponad 24 mln użytkowników. Uruchomiliśmy serwis programatyczny Primus, który pozwala samodzielnie zlecić i zarządzać kampanią wideo na powierzchniach reklamowych z naszej oferty. Zbudowaliśmy własne DMP, zintegrowaliśmy dane z różnych źródeł, co pozwala zaoferować klientom unikalne i przyjazne w obsłudze narzędzie do kampanii wideo. W br. zamierzamy zintegrować te narzędzia z telewizją nadawaną liniowo w modelu DAI.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter