Screen Network SA

Agnieszka Godlewska, prezes zarządu
Obserwujemy coraz większe zainteresowanie reklamodawców branżą DOOH. Realizujemy liczne kampanie na wielkoformatowym LED City, który pozostaje naszym wiodącym formatem. Posiadamy największą sieć ekranów DOOH w Polsce.
Przeprowadziliśmy ponadto pierwszą kampanię łączącą DOOH z danymi mobile – wspólnie z firmą Selectivv, dla serwisu Austria.info. Była to jedna z pierwszych w Polsce kampanii łączących reklamę mobilną z reklamą zewnętrzną. Osoby aktywnie korzystające z popularnych aplikacji mobilnych, które przebywały przy jednym z ekranów w trakcie emisji spotu, były rejestrowane i zapisywane do bazy danych (za pomocą usługi Geotrapping). Zabieg ten nie był przypadkowy. W kolejnym etapie, gdy korzystały one z jednego ze swoich urządzeń (tabletu, telefonu lub komputera), otrzymywały tę samą reklamę co wyświetlana na nośniku DOOH, ale w formie rozszerzonej (kreacje Rich Media). Po kliknięciu w reklamę jej odbiorca był kierowany na stronę z oficjalnym przewodnikiem turystycznym po Austrii.
Kampania dla serwisu Austria.info oraz dla marki Philips i jej domowych oczyszczaczy powietrza (wykorzystująca połączenie ekranów z najbliższymi czujnikami jakości powietrza) to tylko wybrane przykłady naszych działań pokazujących coraz szersze możliwości wykorzystania DOOH w komunikacji marketingowej. A my nadal mocno rozwijamy ofertę w zakresie połączenia DOOH z danymi mobile.
Ciągła edukacja w zakresie cech DOOH jako medium to jedno ze stojących przed nami w tym roku wyzwań: stawiamy na pokazanie spersonalizowanych, unikalnych cech elektronicznych nośników reklamowych jako medium komplementarnego z telewizją i internetem.
Ponadto w br. będziemy kładli nacisk na uatrakcyjnienie oferty poprzez dalszy rozwój sieci indoor i outdoor oraz proponowanie coraz nowszych rozwiązań technologicznych.
MEDIA
Outdoor: największy, zunifikowany system ekranów outdoorowych – LED City: 190 ekranów; broker dla 80 tys. ekranów DOOH
Indoor: największa ilość sieci indoor na wyłączność: 12 sieci: PKP, Lukoil, Carrefour TV, Media Markt, Media Markt economy, Inmedio, Relay, 1 Minute, Virgin, Discover, Hubiz, Empik – 459 lokalizacji, a w nich 23 518 ekranów
LUDZIE
Agnieszka Godlewska – prezes zarządu
Agnieszka Wilczyńska – dyrektor sprzedaży agencyjnej i new business, tel. 516 019 0134, [email protected]
TOP KLIENCI
Coca-Cola HBC Polska, Procter & Gamble Polska, Pyszne.pl, Polkomtel, Grupa Żywiec SA, Euro-Net
KONTAKT
tel. 22 419 31 47
[email protected]
www.screennetwork.pl
HIT 2018
Nasze ubiegłoroczne działania zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Mixx Awards, w kategorii Offline digitizing zdobyliśmy brąz za kampanię dla Showmax i wyróżnienie za kampanię dla Philips Polska. Akcja promowała sprzedaż domowych oczyszczaczy powietrza Philips.każdy z wykorzystywanych ekranów został połączony z geograficznie odpowiadającym mu czujnikiem jakości powietrza. Dane były odświeżane co kilka sekund, dzięki czemu mieszkańcy polskich miast otrzymywali aktualną informację o poziomie zanieczyszczenia powietrza w miejscu, w którym przebywali. Celem było zarówno uświadomienie zagrożenia smogiem, jak i wzrost sprzedaży reklamowanego produktu, co się udało: wzrosła ona o prawie 500 proc.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
