Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Burda International Poland

Michał Helman, chief commercial officer

Idziemy z duchem czasu. Dlatego stawiamy przede wszystkim na rozwój produktów reklamowych w digitalu i wzmacniamy ofertę 360° dla naszych klientów.

Poprzedni rok był dla nas czasem intensywnej pracy mającej na celu zwiększenie zasięgów naszych serwisów internetowych, a w efekcie tego – budowanie bardzo atrakcyjnych grup docelowych. Już teraz jesteśmy wśród 25. największych wydawców internetowych w Polsce i z każdym rokiem znacząco umacniamy swoją pozycję. Służą temu m.in. uruchomione niedawno platforma internetowa poświęcona urodzie i medycynie estetycznej Beauty Stars oraz nowy serwis adresowany do mężczyzn Elleman.pl. Uruchomiliśmy także internetową platformę sprzedażową Burdy oraz sklep Kultowy.pl z szeroką ofertą produktową z segmentu prasy, kolekcji i akcesoriów. Dla klientów chcących dotrzeć do użytkowników naszych portali tworzymy coraz bogatszą ofertę produktów reklamowych, którą ostatnio rozbudowaliśmy o nowe formaty wideo.

Ale dbamy również o naszych czytelników: w ub.r. wprowadziliśmy na rynek nowe tytuły: magazyn „To Twój Moment” dla osób zainteresowanych samorozwojem i slow life oraz „Kocham Szycie”. W ten sposób poszerzyliśmy portfolio tytułów, z których korzystać mogą nasi klienci. A w tym roku świętujemy 25-lecie polskiej edycji „Elle” i 20-lecie rodzimej wersji „National Geographic”. Z tej okazji zaplanowaliśmy bogaty harmonogram działań adresowanych zarówno do naszych czytelników oraz użytkowników internetowych, jak i partnerów biznesowych.

Naszym atutem pozostaje zasięg: nasze marki docierają w prasie, internecie i social mediach do milionów odbiorców. Dzięki temu możemy spełniać życzenia klientów, którzy chcą, by ich komunikat reklamowy dotarł do dokładnie zdefiniowanego odbiorcy szukającego w naszych mediach konkretnych treści. A partnerska współpraca z klientami pozostaje strategicznym celem wydawnictwa.

MEDIA

Prasa: „Elle”, „Glamour”, „Gala”, „Claudia”, „Dobre Rady”, „Moje Gotowanie”, „Przyślij Przepis”, „National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus”, „CRN”, „Mój Piękny Ogród”, „Kocham Ogród” itd. – w sumie ponad 50 magazynów o całkowitym zasięgu 7,9 mln czytelników (I–XII 2018)

Internet: Elle.pl, Focus.pl, Glamour.pl, Kobieta.pl, Gala.pl, Burda.pl, Mojegotowanie.pl, National-geographic.pl, Przyslijprzepis.pl itd. – w sumie 13 witryn o 17 mln użytkowników i 48,4 mln odsłon; 2 mln fanów na Facebooku, 2,2 mln we wszystkich social mediach

Projekty zintegrowane: ponad 60 eventów i projektów 360° dla naszych klientów, m.in.: Róże Gali, Elle Style Awards, Glamour Fit Challenge, konkursy fotograficzne, Traveler Adventure Team, Focus Challenge

Książki: ponad 100 tytułów książkowych – zróżnicowana oferta: od poradników, książek podróżniczych, dziecięcych, poprzez powieści, biografie, aż do kryminałów

LUDZIE

Michał Helman – chief commercial officer

Katarzyna Nowakowska – deputy sales director

Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz – dyrektor sprzedaży (segmenty: popular-science, travel, IT, garden, custom publishing oraz integrated projects), tel. 22 360 36 41, 692 440 088, [email protected]

Małgorzata Gurbała – dyrektor sprzedaży (segmenty: luxure & lifestyle, advisory), tel. 22 3603 654, 600 207 181, [email protected]

Agnieszka Kos-Podlaska – digital agency sales, tel. 510 022 314, [email protected]

STRUKTURA

Dział sprzedaży jest podzielony na dwa zespoły: sprzedażowy (luxury & lifestyle, advisory, food, home, science, travel, garden, specials, IT, custom publishing) i zespół project menedżerów. Wszystkie zespoły sprzedają produkty z portfolio w ofercie 360° jako kampanie zintegrowane wykorzystujące zasięgi poszczególnych marek.

Za sprzedaż i opiekę nad domami mediowymi odpowiada Katarzyna Nowakowska, [email protected]

Za zarządzanie project menedżerami i rozwój projektów zintegrowanych odpowiada Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz

Za sprzedaż digitalową odpowiada Agnieszka Kos-Podlaska, [email protected]

KONTAKT

tel. 22 3603 603
faks 22 3603 980
[email protected]
www.burdamedia.pl
FB: @BurdaInternationalPoland

HIT 2018

Miniony rok był czasem intensywnego rozwoju kompetencji cyfrowych całego zespołu działu sprzedaży oraz stworzenia zespołu agencyjnego tylko do obsługi i realizacji kampanii digitalowych. Ponadto uruchomiliśmy Befamous.agency.pl – unikatową platformę łączącą influencerów i media Burdy. W rezultacie dynamicznie wzrosła liczba zrealizowanych kampanii 360°, wykorzystujących serwisy internetowe, kanały socialmediowe i magazyny drukowane. Bogate doświadczenie i kompetencje zespołu oraz wciąż poszerzana oferta umożliwiły też realizację dla kilku strategicznych klientów kampanii marketingowych w pełnym zakresie: od stworzenia kreacji, przez produkcję materiałów reklamowych, do zaplanowania mediów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.