Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Wirtualna Polska Media

Przemysław Mańkowski, VP sales Wirtualna Polska Media

W grudniu ub.r. z produktów i usług WP korzystało 21,9 mln internautów, co potwierdza pozycję grupy jako lidera wśród rodzimych wydawców internetowych.

Dobrze znamy zachowania i potrzeby naszych użytkowników. Wiemy, co zaoferować klientom, by spełnić ich oczekiwania. Naszym atutem jest skuteczna dystrybucja treści 360°, która pozwala na dotarcie do 95 proc. internautów poprzez portal WP, jego serwisy tematyczne, powierzchnie serwisów zewnętrznych i social media. Dodatkowo nasze kampanie realizowane są w telewizji WP i VoD, radiu Open FM, a wkrótce również na powierzchniach DOOH. Zgodnie z danymi NAM za ub.r. telewizja WP jest liderem wśród stacji nadających na MUX8 i 39. stacją wśród wszystkich dostępnych w Polsce (0,40 proc. udziału w grupie all 16–49 – 105 proc. wzrostu w ub.r.).

W WP dynamicznie rośnie znaczenie branded video content (ponad 70 proc. wzrostu rok do roku). Na potrzeby klientów stworzyliśmy w ub.r. ponad 250 produkcji z lokowaniami. Wzmacniamy pozycję WP brand studio w obszarze działań performance i e-commerce – tutaj wzrost wyniesie kilkaset procent. Poszerzamy raportowanie, dostarczamy zdecydowanie bardziej pogłębione analizy użytkowników i treści. Odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku w obszarze performance marketingu i relokację budżetów klientów w stronę kampanii efektywnościowych jest z kolei rozbudowa struktur działu WP performance. Nasz cel na ten rok to #PoPierwszeMobile – dostosowanie naszych produktów do oczekiwań użytkowników urządzeń mobilnych.

W październiku zmieniliśmy stronę główną WP – jej nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników i poszerza możliwości reklamodawców. Zmiana, opracowana zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads, istotnie podnosi parametry jakościowe, np. viewability.

Według raportu IMM WPM była w ub.r. najchętniej cytowanym (ponad 23 tys. powołań w innych mediach) portalem w Polsce i czwartym najbardziej opiniotwórczym medium, przed m.in. „Gazetą Wyborczą” i Radiem Zet.

MEDIA

Internet: WP, o2, WP Poczta, Poczta o2, WP Wiadomości, Pudelek, WP SportoweFakty, Money, WP Pilot, WP abcZdrowie, WP Parenting, WP Kobieta, WP Gadżetomania, WP Autokult i inne serwisy – w sumie 22,7 mln użytkowników miesięcznie, 3,3 mld odsłon, 79,2 proc. zasięgu ( Badanie Gemius/PBI, styczeń 2019); spółki partnerzy specjalistyczni: Wakacje.pl, Nocowanie.pl, Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Totalmoney.pl, eHoliday, Extradom.pl; Superauto24.pl; BusinessClick.pl;

Aplikacje mobilne: Open FM, WP Pilot, WP ProgramTV, Poczta o2, WP Poczta

Telewizja: Telewizja WP – średni dobowy udział w grupie komercyjnej all 16-49: 0,36 proc., 1. miejsce na MUX8 (I 2019, NAM)

LUDZIE

Przemysław Mańkowski – VP sales Wirtualna Polska Media

STRUKTURA

Departament sprzedaży agencyjnej – departamentem kieruje dyrektor Marzena Zabielska [email protected]

Departament strategii kluczowych klientów – departamentem kieruje dyrektor Rafał Durlik, [email protected]

Departament sprzedaży bezpośredniej – departamentem kieruje dyrektor Małgorzata Bąk, [email protected]

WP brand studio – studiem kieruje dyrektor Jan Buze, [email protected]

Departament performance – departamentem kieruje dyrektor Marcin Czeczot, [email protected]

Departament sprzedaży performance – departamentem kieruje dyrektor Beata Szczepańska, [email protected]

Departament sprzedaży systemowej – departamentem kieruje dyrektor Paulina Zyśk-Lisica, [email protected]

Departament sprzedaży programmatic direct – departamentem kieruje dyrektor Michał Łukasiak

Departament analiz i utrzymania produktu reklamowego – departamentem kieruje dyrektor Jacek Tryzno

KONTAKT

tel. 22 57 67 900
[email protected]
reklama.wp.pl

HIT 208

Wprowadzenie z początkiem ub.r. rewolucyjnej zmiany rozliczania reklam dało zamierzony efekt. Klienci przestali płacić za wszystkie wyemitowane reklamy, a zaczęli jedynie za te, które faktycznie zobaczyli użytkownicy, zgodnie ze wskaźnikiem vCPM (cost per viewed mille). Już po II kwartale 93 proc. kampanii rozliczono w nowym modelu. Stosowanie modelu vCPM stało się rynkowym standardem.

Po raz czwarty z rzędu otrzymaliśmy tytuł Biura Reklamy Internetowej Roku. W najnowszym raporcie magazynu „Media & Marketing Polska” biuro reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Z kolei w 12. edycji IAB Mixx Awards Joannę Pawlak, prezes spółki WPM, uhonorowano tytułem Człowieka Roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.