Wydawnictwo Kukbuk
Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy
Po sześciu latach na rynku „Kukbuk” to silna marka o ugruntowanej pozycji z szerokim gronem lojalnych, wymagających czytelników poszukujących unikalnych, merytorycznych treści. Jest to grupa opiniotwórcza zarówno w środowisku zawodowym, jak i prywatnym, podążająca za trendami i ceniąca jakość. To idealne środowisko dla marketerów: z jednej strony wysoki poziom i prestiż magazynu w bezpośredni sposób przekładają się na wizerunek reklamowanych produktów, a z drugiej stwarza on możliwość dotarcia do bardzo atrakcyjnej grupy zaangażowanych czytelników.
Idąc z duchem czasu, w ub.r. przeprowadziliśmy redesign magazynu. By wyjść naprzeciw oczekiwaniom czytelników i dynamicznemu środowisku, w którym żyjemy, uproszczone zostały zarówno szata graficzna, jak i przepisy, tak aby zachęcić jak najwięcej osób do kulinarnych eksploracji. Pojawiło się również wiele nowych rubryk, które odpowiadają zmieniającym się trendom kulinarnym w Polsce i na świecie.
Wiosną br. będzie miała premierę nasza nowa strona internetowa – nowoczesna, wygodna, intuicyjna i dostosowana do potrzeb czytelników. To otworzy przed naszymi klientami wiele nowych możliwości reklamowych oraz da szansę dotarcia do nieco innej grupy odbiorców, niż ma to miejsce w przypadku druku. Kukbuk.pl będzie magazynem internetowym tworzonym przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Znajdą się w nim inspirujące rozmowy z ciekawymi ludźmi, wyczerpujące i eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, stylu życia, interesujące artykuły i felietony, a także porady na temat ekologii, zdrowia i trendów oraz atrakcyjne przewodniki turystyczne.
Naszym klientom gwarantujemy profesjonalną, kompleksową obsługę i najwyższy, bezkonkurencyjny w swoim segmencie poziom usług reklamowych. Interesuje nas tylko udana – w odczuciu obu stron – współpraca. Dokładamy wszelkich starań, aby tak było w każdym przypadku – oferujemy rozwiązania uszyte na miarę, umożliwiające realizację celu komunikacyjnego reklamodawcy.
MEDIA
Prasa: dwumiesięcznik „Kukbuk” – zasięg: 37 tys. osób, cztery wydania specjalne: „Kukbuk Podróże i Dizajn”, „Kukbuk Rodzina”, „Kukbuk Dzieciaki” i „Kukbuk Zima” – zasięg: 41 tys. osób
Internet: Kukbuk.pl – liczba użytkowników: 320 tys., profil na Facebooku – 87 tys. obserwujących, profil na Instargramie – 69 tys. obserwujących
Eventy: ogólnopolski konkurs Kukbuk Poleca, w którym wyróżniamy polskich producentów jedzenia, rzemieślników oraz miejsca przyjazne naturze; warsztaty i wydarzenia specjalne
LUDZIE
Dorota Sulich-Długosz – dyrektor biura reklamy, tel. 507 969 476, [email protected]
STRUKTURA
Biuro reklamy Wydawnictwa Kukbuk zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej, pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów/wydarzeń specjalnych organizowanych przez wydawcę oraz organizacją wydarzeń dla klientów. Biuro oferuje kompleksowe usługi: od doradztwa strategicznego w obszarze działań reklamowych po tworzenie uszytych na miarę rozwiązań i ich realizację.
Anna Białobrzeska, manager ds. reklamy, tel. +48 694 460 016, [email protected]
Katarzyna Czarnacka, manager ds. reklamy, tel. +48 501 545 620, [email protected]
Anna Pocenta, manager ds. reklamy, tel. +48 608 331 411, [email protected]
TOP KLIENCI
Nestlé, Dr. Oetker, Wedel, Volkswagen Group, Samsung
KONTAKT
tel. 507 969 476
[email protected]
Kukbuk.pl, Kukbuk.pl/reklama/
HIT 2018
Hitem minionego roku niewątpliwie była II edycja ogólnopolskiego konkursu Kukbuk Poleca. Celem projektu jest dotarcie i wyróżnienie inicjatyw kulinarnych, rzemieślniczych oraz miejsc przyjaznych naturze, dla których najważniejsza jest jakość. Zaprosiliśmy do niego partnera, dla którego praca ludzkich rąk i dobra lokalne to wartości równie bliskie jak nam. Tym razem do redakcji dotarło blisko 700 produktów od prawie 200 lokalnych firm. Jury ekspertów wyłoniło 24 najlepsze, którym podczas uroczystej gali finałowej wręczono statuetki. Skala konkursu i głosy otoczenia uświadomiły nam, jak bardzo ta inicjatywa była potrzebna, dlatego z wielką przyjemnością ją rozwijamy. Niedługo startuje kolejna, trzecia już odsłona konkursu.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter