Bauer Media Group
Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy
Naszą przewagę na rynku mediów buduje zróżnicowane, bogate portfolio magazynów, które gwarantuje odpowiedni zasięg kampanii i jakościowe dotarcie – nasze magazyny docierają do ponad 8,3 mln kobiet w Polsce. To liderzy sprzedażowi i czytelniczy w wielu segmentach.
To nie tylko wysoka sprzedaż egzemplarzowa czy czytelnictwo, ale także siła brandu przekładająca się na korzyści dla reklamodawców. Wykorzystując optymalną liczbę tytułów, planujemy kampanię tak, by klient osiągnął zwrot z inwestycji, także poprzez dobór magazynów z różnych segmentów dla zdywersyfikowania i zmaksymalizowania dotarcia. W tym roku będziemy kontynuować naszą strategię z poprzednich lat. Niezmiennie koncentrujemy się na jakościowej obsłudze klientów reklamowych i domów mediowych, rekomendowaniu zasięgowych planów mediowych z wykorzystaniem atrybutów prasy drukowanej z uzupełnieniem, jeśli występują takie potrzeby, o ofertę influencerów i rozwiązania niestandardowe. W minionym roku zadebiutowała platforma łącząca twórców internetowych z markami lifestylowymi Influence Me. Platforma ta, wraz z „Twoim Stylem”, była partnerem największego festiwalu See Bloggers w Łodzi. W ramach platformy zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii. Z kolei dział Solutions przygotowuje i realizuje dla klientów takie niestandardowe działania, jak warsztaty, sondy uliczne czy badania. A od końca ub.r. również czuwa nad ofertowaniem wspólnych kampanii nie tylko w prasie, ale i w Interii i RMF FM – biuro reklamy Wydawnictwa Bauer zyskało kompetencje działu ofert crossmediowych w ramach grupy Bauer Media. Nie zamykamy się na uzupełnianie ofert prasowych o szeroko pojęty digital, współpracując m.in. ze spółkami Bauer Media Group.
Dużą wagę przykładamy także do promocji magazynów jako skutecznego medium reklamowego. Każdego roku organizujemy cykl spotkań z reklamodawcami i domami mediowymi, prezentując magazyny na tle innych mediów oraz bieżących trendów.
MEDIA
Prasa: „Tele Tydzień” – sprzedaż: 688 tys. egz., „Życie na Gorąco” – sprzedaż: 480 tys. egz., „Kobieta i Życie” – sprzedaż: 309 tys. egz., „Twoje Imperium” – sprzedaż: 307 tys. egz., „Tele Świat: – sprzedaż: 291 tys. egz., „To & Owo” – sprzedaż: 271 tys. egz., „Chwila dla Ciebie” – sprzedaż: 251 tys. egz., „Świat Kobiety” – sprzedaż: 229 tys. egz., „Rewia” – sprzedaż: 204 tys. egz., „TV14” – sprzedaż: 188 tys. egz. (XII 2017–XI 2018, ZKDP, średnia sprzedaż jednorazowa ogółem); łączny zasięg magazynów: 8,3 mln kobiet (XII 2017–XI 2018, PBC, 40 tytułów, grupa kobiety 15+)
Internet: Durszlak.pl – 500 tys. realnych użytkowników miesięcznie (XII 2018, Gemius/PBI)
Eventy: Doskonałość Roku „Twojego Stylu”, Doskonałość Mody „Twojego Stylu”, Telekamery „Tele Tygodnia”, Auto Lider, Superprodukt „Świata Kobiety”, Olimpiada Wiedzy o Mediach „Świata Wiedzy”, Srebrne Jabłka „Pani”
Projekty: Influence Me – platforma kojarząca twórców internetowych z markami, Solutions – rozwiązania 360°, oferty crossmediowe w ramach Bauer Media Group (prasa magazynowa, RMF FM, Interia), Stylowe Zakupy – największa akcja zakupowa w Polsce
LUDZIE
Izabela Sarnecka – dyrektor biura reklamy
STRUKTURA
Dział oferty specjalnej: zasięgowy model planowania magazynów – optymalizacja kampanii w zakresie doboru tytułów z portfolio dla maksymalizacji dotarcia w grupie docelowej; komórka Solutions – od strategii do efektu (oferty wykraczające poza standardową reklamę prasową); projekty z blogerami – Klub Blogera, Influence Me i Durszlak.pl; działem kieruje Izabela Sarnecka, tel. 606 357 639, [email protected]
Dział pism luksusowych i młodzieżowych: działem kieruje Agnieszka Galińska, tel. 692 402 893, [email protected]
Dział pism poradnikowych: działem kieruje Beata Bartczak, tel. 692 440 131, [email protected]
Dział pism poradniczo-rozrywkowych, ogrodniczych i kulinarnych: działem kieruje Katarzyna Kilanowska, tel. 692 461 080, [email protected]
Dział pism telewizyjnych: reklama w magazynach: działem kieruje Aneta Rym-Gałka, tel. 692 402 872, [email protected]
Dział pism motoryzacyjnych: działem kieruje Marcin Warych, tel. 608 512 170, [email protected]
Dział pism komputerowych i popularnonaukowych: działem kieruje Izabela Sarnecka, tel. 606 357 639, [email protected]
KONTAKT
tel. 22 517 05 00
www.wydawnictwobauer.pl
HIT 2018
Hitem minionego roku był debiut InfluenceMe.pl, platformy łączącej twórców internetowych z markami lifestylowymi. Do tej pory umożliwiła ona skuteczne przeprowadzenie kilkudziesięciu kampanii, zbierając doskonałe recenzje od klientów. InfluenceMe wraz z „Twoim Stylem” był w czerwcu ub.r. partnerem strategicznym festiwalu See Bloggers w Łodzi. Ponadto team Solutions zrealizował niestandardowe kampanie uwzględniające takie rozwiązania dla klientów, jak warsztaty, sondy uliczne, badania konsumenckie i inne. To uatrakcyjniło prasową ofertę reklamową.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter