Instytut Gość Media
Aneta Brzozowska, zastępca kierownika ds. reklamy
Od lat „Gość Niedzielny” notuje najwyższą sprzedaż wśród tygodników opinii (obecnie średnio 113 tys. egz. według ZKDP), co jest przede wszystkim zasługą naszych wiernych czytelników oraz unikatowego systemu kolportażu. Ale naszym klientom reklamowym oferujemy usługi w różnych mediach: poza tygodnikiem także w miesięczniku „Mały Gość Niedzielny” (jedyne takie czasopismo na polskim rynku trafiające do dzieci i młodzieży), witrynach internetowych Gosc.pl i Wiara.pl oraz na antenie radia eM. Ich połączenie tworzy synergiczny efekt prowadzonych działań reklamowych.
Za pośrednictwem naszych mediów przekaz reklamowy trafia do grupy odbiorców o określonych poglądach i postawach życiowych w różnym wieku. Według badań są to osoby, które lubią krajowe produkty i najbardziej znane marki, są zadowolone z siebie, cenią wartości moralne i społeczne. To właśnie czytelnicy naszych pism, użytkownicy witryn oraz słuchacze decydują o sile oferty biura reklamy Instytutu Gość Media. Z myślą o nich szukamy reklamodawców, ale także sponsorów ciekawych serii tematycznych oraz dodatków (w tym płyt CD i DVD, komiksów, kalendarzy) o charakterze edukacyjnym, historycznym, naukowym.
W tym roku oprócz tradycyjnej reklamy zaproponujemy naszym klientom i partnerom biznesowym różne możliwości promocji w dodatkach tematycznych oraz poradnikowych. Jesteśmy również otwarci na propozycje dotyczące cykli tematycznych, edukacyjnych i społecznych na łamach naszego tygodnika, na witrynach internetowych oraz na antenie radia eM.
Ponadto w tym roku w czerwcu po raz pierwszy zorganizujemy Piknik Rodzinny oraz półmaraton (Górski Bieg Frassatiego) w Międzybrodziu Bialskim – dużą imprezę sportowo-rodzinną, w której zdobyte punkty liczą się w klasyfikacji biegów górskich. Jej sponsorem głównym został PKN Orlen SA. Jest to nasza nowa propozycja dla sponsorów, którzy pragną się zaprezentować przy tego typu eventach.
MEDIA
Prasa: tygodnik ogólnopolski „Gość Niedzielny” z 20 wydaniami regionalnymi – sprzedaż: 113 101 egz. (XI 2018, ZKDP); miesięcznik ogólnopolski dla dzieci i młodzieży „Mały Gość Niedzielny” – sprzedaż: 56 500 egz. (XII 2018, ZKDP)
Radio: Radio eM 107,6 FM – zasięg: 4 mln mieszkańców aglomeracji górnośląskiej, Podbeskidzia i południowej Polski (1,6 proc. – VII–XII 2018, Radio Track )
Internet: Gosc.pl – 1 mln unikalnych użytkowników, 8,5 mln odsłon, Wiara.pl – 473 tys. unikalnych użytkowników, 2 mln odsłon, Malygosc.pl – 25,5 tys. unikalnych użytkowników, 81 tys. odsłon, Radioem.pl – 35,5 tys. unikalnych użytkowników, 170 tys. odsłon (średnia za I–XII 2018, Gemius/PBI); Gosc.pl – 125 262 obserwujących oraz 131 468 polubień na Facebooku, 26 600 obserwujących na Twitterze; Wiara.pl – 5881 obserwujących na Twitterze; Radioem.pl – 542 obserwujących na Twitterze
Eventy: Górski Bieg Frassatiego – Międzybrodzie Bialskie (15 czerwca 2019)
LUDZIE
Aneta Brzozowska – zastępca kierownika ds. reklamy
TOP KLIENCI
Energa SA, PGE Polska Grupa Energetyczna SA, PGNiG SA, DMPK Media, Rieker Polska, Hasco-Lek, Martes Sport
KONTAKT
tel. 32 608 80 85, 668 144 640
[email protected]
Reklama.gosc.pl
HIT 2018
W minionym roku szczególnym zainteresowaniem naszych partnerów cieszył się temat 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Dzięki temu mogliśmy zaproponować czytelnikom ciekawe cykle i dodatki historyczne (współpraca z Instytutem Pamięci Narodowej, Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, PGE Polską Grupą Energetyczną), w miesięczniku dla dzieci i młodzieży „Mały Gość Niedzielny” – komiks „Skauci Niepodległej”, a na antenie radia eM– audycje „A to historia”.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter