Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

„Press” i „Presserwis”

Wanda Kowzan, dyrektor biura reklamy i eventów; Magdalena Jankowska, project manager; AnnaGuźniczak, account manager; Iwona Szymańska, project manager; Emilia Boruszak, specjalista ds. eventów

Naszym niewątpliwym atutem jest precyzyjne dotarcie do najbardziej opiniotwórczej grupy docelowej w Polsce, jaką stanowią: dziennikarze, kadra zarządzająca mediów, menedżerowie i zespoły agencji reklamowych, digitalowych i marketingowych oraz domów mediowych, rzecznicy prasowi i PR-owcy, pracownicy marketingu oraz vlogerzy i influencerzy.

Dwumiesięcznik „Press” cieszy się opinią pisma oferującego wartościowe i unikatowe treści. Potwierdza to analiza IMM, zgodnie z którą był w ub.r. trzecim najczęściej cytowanym przez inne media magazynem. Coraz większym powodzeniem cieszy się płatny codzienny newsletter „Presserwis” z autorskimi newsami o świecie mediów i komunikacji. Kładziemy też duży nacisk na ciągły rozwój strony Press.pl, co potwierdza stale rosnąca liczba użytkowników serwisu, i bezpłatnego newslettera „Pressletter”.

Jesteśmy organizatorem najważniejszych konkursów dla dziennikarzy w Polsce: Grand Press i na Dziennikarza Roku, a także cieszącego się bardzo dobrymi opiniami konkursu dla fotoreporterów Grand Press Photo. Organizujemy również Grand Video Awards, największy niezależny konkurs dla twórców wideo w sieci, którego rozstrzygnięciu towarzyszy Video Marketing Conference. Od kilku lat przeprowadzamy także głosowanie środowiska reklamy na jego najlepszych reprezentantów, nagradzanych tytułem Ad Mana lub Ad Women. W tym roku formuła tego konkursu zostanie poszerzona o wybór człowieka roku marketingu, Ad Marketera.

Naszą ofertę dopełnia PressInstitut – panel do przeprowadzania badań sondażowych wśród: dziennikarzy (w tym fachowych, w podziale na branże), szefów marketingu, PR i reklamy.

Mamy duże doświadczenie w realizacji dedykowanych projektów, w których proponujemy kreatywne i nowoczesne rozwiązania reklamowe oraz sponsoringowe.

MEDIA

Prasa: „Press” – rozpowszechnianie: 2885 egz. (I–XII 2018, ZKDP)

Internet: płatny newsletter „Presserwis” – 9815 użytkowników, 37 109 odłon (I 2019, Google Analytics), Press.pl – 258 459 użytkowników, 563 662 odsłon (I 2019, Google Analitics), bezpłatny newsletter Pressletter – 3742 odbiorców (I 2019, dane wydawcy); profil na Facebooku – 56 266 fanów, profil na Twitterze – 30 732 followersów

Eventy: Grand Press, Grand Press Photo, Grand Video Awards, AD wo/Man

Projekty specjalne: Top Marka, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Telewizja i internet, Studia producenckie, CSR, PressInstitute, Kalendarz Medialny, Video Marketing Conference, albumy: co roku prezentacja zdjęć nagrodzonych w Grand Press Photo, „100 obrazów z historii Polski”

LUDZIE

Wanda Kowzan – dyrektor biura reklamy i eventów, tel. 601 760 082 

STRUKTURA

Dział reklamy: zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej oraz pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów oraz projektów specjalnych

Urszula Angiełow – account manager, tel. 607 034 609, [email protected]

Anna Guźniczak – account manager, tel. 667 887 732, [email protected]

Dział eventów: zajmuje się pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów oraz ich organizacją i promocją

Magdalena Jankowska – project manager, tel. 601 780 003, [email protected]

Iwona Szymańska – project manager, tel. 667 887 726, [email protected]

Dział wsparcia sprzedaży:

Emilia Boruszak – specjalista ds. eventów, tel. 601 970 006, [email protected]

KONTAKT

Poznań – tel. 61 861 66 14
Warszawa – tel. 22 334 83 33
[email protected]
www.press.pl

HIT 2018

Naszym hitem w minionym roku była Top Marka w nowej odsłonie. Jedenasta edycja popularnego wśród marketerów i PR-owców badania po raz pierwszy objęła aż 500 marek z 50 branż, co sprawiło, że Top Marka stała się największym rankingiem medialności brandów na polskim rynku. Unikalnym badaniem, które stanowi świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji marek. Publikacji wyników badania towarzyszyła debata o narzędziach, kanałach i jakości dzisiejszej komunikacji. Po raz kolejny okazało się się, że potrafimy dostarczać naszym wymagającym czytelnikom i odbiorcom wartościowy kontent.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.