Telewizja Polska SA
Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy
Nasza strategia jest niezmienna: łączymy marki z widzami dzięki najwyższej jakości programom dostępnym na każdej platformie.
W naszej ofercie są programy sprawdzone i lubiane, jak „M jak miłość”, „Rodzinka.pl” czy „The Voice of Poland”. Jednocześnie stawiamy na rozwój nowych formatów, wprowadzając m.in. takie produkcje jak „Dance, dance, dance”, „Sanatorium miłości” czy „Stulecie winnych”.
Doskonałe otoczenie dla marek to także wydarzenia sportowe. A tych w naszej ofercie w tym roku nie zabraknie. Najwyższe emocje budzić będą zarówno mecze Ligi Narodów, Ligi Mistrzów, mecze eliminacyjne z udziałem Polaków do Euro 2020, jak i rozgrywki Ligi Narodów kobiet i mężczyzn w siatkówce. W bezpłatnej telewizji pojawią się też mecze Ekstraklasy.
Reklamodawcom damy gwarancję przejrzystej, równej dla wszystkich polityki sprzedaży. Kontynuujemy politykę otwartych i jawnych cen, a w br. warunki handlowe z jawnymi cenami obejmą zasadniczą większość rynku dzięki podniesieniu progu cen negocjowanych do 21 mln zł.
Niezwykle istotne jest dla nas podążanie za widzem i dostarczanie mu rozrywki wszędzie tam, gdzie chce mieć do niej dostęp. Nieustannie rozwijamy ofertę TVP VoD, które jest liderem rynku pod względem zaangażowania i wyznacza standard widzialności reklam i brand safety. Oferta online pozwala także na zbudowanie więzi z widzem dzięki większemu zaangażowaniu oraz możliwości interakcji.
Zawsze jesteśmy najbardziej zadowoleni z projektów powstających z inspiracji marką i możliwością połączenia komunikacji brandu z potrzebami widza. W minionym roku takimi szczególnymi dla nas realizacjami były miniseriale – wspólnie z PKP Intercity zrealizowaliśmy np. produkcję „Pociąg do podróży” – oraz dłuższe, niestandardowe formy, których przykładem jest projekt „Sekundy, które zmieniły życie” przygotowany we współpracy z PZU.
MEDIA
Telewizja: TVP 1 – średni zasięg dzienny: 12,2 mln widzów (34,5 proc.), TVP 2 – średni zasięg dzienny: 11,3 mln widzów(31,7 proc.), 10 anten tematycznych TVP – średni zasięg dzienny: 12,4 mln widzów (34,8 proc.); w sumie średni zasięg dzienny grupy TVP: 18,3 mln widzów (51,5 proc.), TVS – średni zasięg dzienny: 777 tys. widzów (2,2 proc.), Active Family – średni zasięg dzienny 24 tys. widzów (0,1 proc.), sześć kanałów Michał Winnicki Entertainment – średni zasięg dzienny: 352 tys. widzów (1,0 proc. – I–XII 2018, Nielsen, wszystkie dane dla grupy all 4+)
Internet: serwisy internetowe grupy i aplikacje mobilne, w tym TVP.pl – 14,7 mln użytkowników miesięcznie, Telewizja HBB TV – 3,7 mln użytkowników miesięcznie (I–XII 2018, Gemius Prism)
LUDZIE
Ewelina Czuba – dyrektor biura reklamy TVP
Przemysław Kruk – zastępca dyrektora ds. negocjacji i handlu
Robert Malinowski – zastępca dyrektora ds. sponsoringu i projektów specjalnych
Adrian Wojtaszek – zastępca dyrektora ds. internetu i mediów interaktywnych
Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju
TOP KLIENCI
US Pharmacia, Grupa Polpharma, Aflofarm, Lidl Polska, Reckitt Benckiser
KONTAKT
tel. 22 547 23 00, 22 547 22 98
[email protected], [email protected]
Brtvp.pl
Facebook: @BiuroReklamyTVP
LN: @Biuro Reklamy TVP
HIT 2018
W ub.r. umocniliśmy uzyskaną w poprzednim roku pozycję lidera na polskim rynku AVoD. Serwis Vod.tvp.pl przodował pod względem liczby odsłon, rzeczywistych użytkowników, a także według widoczności reklam wideo oraz czasu spędzonego przez użytkownika na stronie.
Kolejnym sukcesem było poszerzenie portfolio oferty brokerskiej o kanały Active Family oraz Michał Winnicki Entertainment (Power TV, Adventure HD, TOP KIDS, Nuta.TV HD, TO!TV, TVR), dzięki czemu możemy zaoferować rynkowi większą różnorodność programową i lepsze dopasowanie naszych produktów do potrzeb reklamodawców.
Miniony rok przyniósł także absolutny sukces stacji TVP Sport, która z impetem zadebiutowała w telewizji naziemnej, osiągając pozycję lidera stacji sportowych.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter