Grupa OLX
Zespół biura reklamy OLX.PL
Biuro reklamy Grupy OLX ma za sobą bardzo dobry rok, najlepszy od początku istnienia, i to zarówno pod względem wyników finansowych i liczby emitowanych kampanii, jak i pod względem podniesienia jakości dostarczanych produktów.
Serwisy Grupy OLX docierają do ponad 15 mln polskich użytkowników internetu. Strony Olx.pl, Otomoto.pl i Otodom.pl są liderami w swoich branżach. Z punktu widzenia reklamowego najcenniejsze są – obok tak dużego zasięgu – nasze własne dane o użytkownikach. Dzięki dobrze przygotowanym segmentom każdy klient ma możliwość precyzyjnego dotarcia do atrakcyjnej, unikalnej grupy docelowej. A jest w czym wybierać – mamy dziś aż 300 takich segmentów!
Biuro reklamy Grupy to zespół specjalistów w swoich branżach. Zespół, który, wykorzystując zasięgi serwisów oraz wiedzę o intencjach zakupowych użytkowników, realizuje efektywnie kampanie reklamowe dla swoich klientów. Mamy dane, wiedzę i doświadczenie, aby pomóc naszym partnerom biznesowym osiągać ich ambitne cele – naszym hasłem jest: „Szukamy sposobu, a nie wymówki”. Nasze inventory to nie tylko formaty, ale bardzo często wyłączność reklamowa na stronie. Unikamy szumu informacyjnego, osiągamy wysokie CTR, a przekaz trafia bezpośrednio do użytkownika.
Dzięki wprowadzonym wcześniej innowacjom obecnie praktycznie we wszystkich kampaniach wykorzystujemy zaawansowane algorytmy machine learningu oraz algorytmy genetyczne. Wdrożyliśmy m.in. Optimizer CTR, czyli kluczowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które służy do poprawy wyników kampanii direct. Do tej pory udało nam się podnieść efektywność tych kampanii o 20 proc.
Wszystkie nasze zadania i projekty realizowaliśmy w duchu customer centricity i tym nurtem będziemy również podążać w kolejnym roku. Oznacza to przede wszystkim zmniejszenie liczby emitowanych przekazów reklamowych, ich lepsze targetowanie i jeszcze bliższą współpracę z naszymi klientami.
MEDIA
Internet: Olx.pl – 13,2 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, Otomoto.pl – 5,7 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, Otodom.pl – 2,8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie (XII 2018, Gemius)
LUDZIE
Magdalena Wysocka – head of ad revenue
Cezary Rogulski – ad sales manager
Halina Szydłowska – programmatic manager
Albert Wójtowicz – ad op manager
Michał Kruczkowski – advertising product manager
STRUKTURA
Mateusz Ochrymowicz – data scientist
Mateusz Kuba – data scientist
Jan Krzyżanowski – strategic business development manager
Mikołaj Szwechowicz – key account manager
Kamil Niewiński – junior key account manager
Katarzyna Drózda – key account manager
Marzena Szmurło – key account manager
Kaja Armata – junior marketing specialist
Piotr Szpunar – key account manager
Piotr Kowalczyk – key account manager
Grzegorz Jachowicz – key account manager
Szymon Baraniecki – key account manager
Martyna Dyk – programmatic specialist
Aleksandra Owczarz – ad traffic specialist
Emilia Rokita – ad traffic specialist
Damian Jałocha – ad traffic specialist
Patrycja Białek – junior ad traffic specialist
Kaja Armata – junior marketing specialist
KONTAKT
Reklama direct – [email protected]
Programmatic – [email protected]
Reklama.olx.pl
HIT 2018
W ub.r. uruchomiliśmy Self Service – rozwiązanie adresowane do naszych mniejszych klientów. Jest to serwis, w którym mogą oni w trzech szybkich krokach samodzielnie dodać reklamę emitowaną w serwisach Grupy OLX.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter