Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Grupa OLX

Zespół biura reklamy OLX.PL

Biuro reklamy Grupy OLX ma za sobą bardzo dobry rok, najlepszy od początku istnienia, i to zarówno pod względem wyników finansowych i liczby emitowanych kampanii, jak i pod względem podniesienia jakości dostarczanych produktów.

Serwisy Grupy OLX docierają do ponad 15 mln polskich użytkowników internetu. Strony Olx.pl, Otomoto.pl i Otodom.pl są liderami w swoich branżach. Z punktu widzenia reklamowego najcenniejsze są – obok tak dużego zasięgu – nasze własne dane o użytkownikach. Dzięki dobrze przygotowanym segmentom każdy klient ma możliwość precyzyjnego dotarcia do atrakcyjnej, unikalnej grupy docelowej. A jest w czym wybierać – mamy dziś aż 300 takich segmentów!

Biuro reklamy Grupy to zespół specjalistów w swoich branżach. Zespół, który, wykorzystując zasięgi serwisów oraz wiedzę o intencjach zakupowych użytkowników, realizuje efektywnie kampanie reklamowe dla swoich klientów. Mamy dane, wiedzę i doświadczenie, aby pomóc naszym partnerom biznesowym osiągać ich ambitne cele – naszym hasłem jest: „Szukamy sposobu, a nie wymówki”. Nasze inventory to nie tylko formaty, ale bardzo często wyłączność reklamowa na stronie. Unikamy szumu informacyjnego, osiągamy wysokie CTR, a przekaz trafia bezpośrednio do użytkownika.

Dzięki wprowadzonym wcześniej innowacjom obecnie praktycznie we wszystkich kampaniach wykorzystujemy zaawansowane algorytmy machine learningu oraz algorytmy genetyczne. Wdrożyliśmy m.in. Optimizer CTR, czyli kluczowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które służy do poprawy wyników kampanii direct. Do tej pory udało nam się podnieść efektywność tych kampanii o 20 proc.

Wszystkie nasze zadania i projekty realizowaliśmy w duchu customer centricity i tym nurtem będziemy również podążać w kolejnym roku. Oznacza to przede wszystkim zmniejszenie liczby emitowanych przekazów reklamowych, ich lepsze targetowanie i jeszcze bliższą współpracę z naszymi klientami.

MEDIA

Internet: Olx.pl – 13,2 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, Otomoto.pl – 5,7 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, Otodom.pl – 2,8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie (XII 2018, Gemius)

LUDZIE

Magdalena Wysocka – head of ad revenue

Cezary Rogulski – ad sales manager

Halina Szydłowska – programmatic manager

Albert Wójtowicz – ad op manager

Michał Kruczkowski – advertising product manager

STRUKTURA

Mateusz Ochrymowicz – data scientist

Mateusz Kuba – data scientist

Jan Krzyżanowski – strategic business development manager

Mikołaj Szwechowicz – key account manager

Kamil Niewiński – junior key account manager

Katarzyna Drózda – key account manager

Marzena Szmurło – key account manager

Kaja Armata – junior marketing specialist

Piotr Szpunar – key account manager

Piotr Kowalczyk – key account manager

Grzegorz Jachowicz – key account manager

Szymon Baraniecki – key account manager

Martyna Dyk – programmatic specialist

Aleksandra Owczarz – ad traffic specialist

Emilia Rokita – ad traffic specialist

Damian Jałocha – ad traffic specialist

Patrycja Białek – junior ad traffic specialist

Kaja Armata – junior marketing specialist

KONTAKT

Reklama direct – [email protected]
Programmatic – [email protected]
Reklama.olx.pl

HIT 2018

W ub.r. uruchomiliśmy Self Service – rozwiązanie adresowane do naszych mniejszych klientów. Jest to serwis, w którym mogą oni w trzech szybkich krokach samodzielnie dodać reklamę emitowaną w serwisach Grupy OLX.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.