Media Service Zawada
Ewelina Chodowska, account manager; Aneta Prochoń, asystent marketingu; Małgorzata Krysztopa, kierownik biura reklamy
W tym roku Media Service Zawada obchodzi swój jubileusz. Od 25 lat niezmiennie z uwagi na duże doświadczenie podążamy za trendami rynkowymi oraz preferencjami zarówno naszych czytelników, jak i klientów reklamowych. Stawiamy na łączenie siły mediów: prasy, internetu, telewizji i działań niestandardowych, co daje gwarancję budowania efektywnego zasięgu. W tym roku przede wszystkim koncentrujemy się na rozszerzeniu oferty o kampanie wideo w serwisie YouTube – zarówno w opcji standardowej emisji spotów, jak i kontekstowej z product placementem.
Mamy pełną wiedzę na temat młodego odbiorcy i jego preferencji konsumenckich. Monitorujemy jego oczekiwania, m.in. poprzez coroczne badanie „Maluchy” Kantar Millward Brown i wykorzystujemy te informacje we współpracy z naszymi partnerami. Ponadto 25-letnie doświadczenie i zdobywana wiedza umożliwiają nam kompleksową obsługę reklamową – dopasowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej oraz działania na zasadzie: od konceptu do realizacji oraz od kreacji do emisji. W ten sposób zapewniamy klientom szerokie dotarcie i synergię działań: od rekomendacji, poprzez kreację, po realizację.
W swojej ofercie mamy marki, które mimo upływu czasu niezmiennie cieszą się ogromnym zaufaniem odbiorców – zarówno dzieci, jak i rodziców – jak np. „Świnka Peppa” czy „Scooby-Doo!”. Wprowadzamy na rynek tytuły, które odpowiadają na potrzeby naszych czytelników i ogólne trendy. W tym roku takim wyczekiwanym hitem jest magazyn i wiele formatów książkowych na licencji „L.O.L. Surprise!”, związanej z cieszącymi się ogromną popularnością i uwielbianymi przez dziewczynki laleczkami z tej serii ze „stajni” MGAE. Ponadto w związku z premierą kinową filmu „Jak wytresować smoka 3” w lutym planowana jest premiera pisma oraz książek nawiązujących do przygód bohaterów tej dużej produkcji światowego giganta, studia Universal. Zawierzając wieloletniemu doświadczeniu i intuicji biznesowej, zdecydowaliśmy się też na reprezentowanie praw do wyjątkowo dobrze przyjętej w innych częściach Europy licencji „44 Cats”, która jest skierowana do segmentu przedszkolnego. Występujemy jednocześnie w roli agenta i licencjobiorcy, co stanowi naszą gwarancję siły marketingu w budowaniu marki, nad którą będziemy pracować promocyjnie, rozwijając ją dla partnerów licencyjnych i z nimi.
MEDIA
Prasa: „Świnka Peppa” – czytelnictwo: 698 657, „Mini Mini” – czytelnictwo: 503 229, „Cartoon Network Magazyn” – czytelnictwo 464 143, „Scooby-Doo!” – czytelnictwo: 439 714 (dane na podstawie badania Kantar Millward Brown „Maluchy”, fala VII 2018) oraz 14 innych tytułów prasowych; czytelnictwo wszystkich magazynów Media Service Zawada wynosi 70 proc. (2 379 343 – dane na podstawie badania „Maluchy”, estymacja na populację)
Internet: Konkursiaki.pl, Ksiazeczkibajeczki.pl
LUDZIE
Kinga Zarzycka – dyrektor marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 128, [email protected]
Mariusz Kowalski – p.o. dyrektor marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 126, [email protected]
Małgorzata Krysztopa – kierownik biura reklamy, tel. 22 870 53 43 wew. 108, [email protected]
Ewelina Chodowska – account manager, tel. 22 870 53 43 wew. 121, [email protected]
Aneta Prochoń – asystent marketingu, tel. 22 870 53 43 wew. 106, [email protected]
KONTAKT
tel. 22 870 53 43 wew. 128, 126, 108, 121, 106
www.msz.com.pl
HIT 2018
W naszym portfolio pojawiły się nowe tytuły dla przedszkolaków, oparte na licencjach znanych z kanałów telewizyjnych oraz uwielbianych przez najmłodszych – „Shimmer & Shine” i „Super Wings”. Z powodzeniem rozbudowaliśmy ofertę niestandardowych działań reklamowych, która stanowi odpowiedź na indywidualne cele, potrzeby i założenia biznesowe naszych klientów – formaty z zakresu custom publishingu, jak katalog kinowy dystrybuowany przy okazji dużych filmów familijnych czy atrakcyjne dla młodego odbiorcy publikacje z wykorzystaniem najpopularniejszych licencji.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter