Temat: biura reklamy 2019

Wydanie: BIURA REKLAMY 2019

Media Impact

Marcin Boroszko, chief sales officer

Nasza ambicja jest niezmienna. Chcemy, by marki naszych klientów rozwijały się szybciej, w atrakcyjnym i bezpiecznym otoczeniu komunikacyjnym. By im to umożliwić, konsekwentnie rozwijamy strategię opartą na realizacji konkretnych potrzeb biznesowych.

Po pierwsze, dbałość o maksymalizację zasięgu uzupełniamy podejściem brand safety. Nie tylko umożliwiamy dotarcie do 75 proc. polskich internautów, optymalizując kampanię pod viewability, ale także szczycimy się blisko 100-proc. wskaźnikiem human traffic. Dlatego właśnie tak dużą popularnością cieszą się atrakcyjne rozwiązania reklamowe, takie jak native-in-feed, sponsor dnia w mobile, nowa OnetPoczta czy dedykowana oferta m100.

Po drugie, stale rozwijamy projekty contentmarketingowe budujące naturalne zaangażowanie konsumenta w treść i w markę klienta. Wykorzystujemy do tego siłę naszych mediów (Onet, Business Insider, Ofeminin czy Noizz), rozwiązania technologiczne (wideo, big data), jak i zaawansowaną analitykę (autorskie badanie content efficiency check). Efektem są nie tylko wieloletnie partnerstwa z klientami, ale i konkursowe laury. W ub.r. internetowy talk-show „18:45. Czas na zasady” zdobył nagrodę i wyróżnienie w konkursie Mixx Awards. Dziś chcemy być tylko lepsi w tym zakresie, oferując dodatkowo m.in. wsparcie w obszarze eventów.

Po trzecie wreszcie, wierzymy w partnerstwa wiedzowe. Realizowane w ramach Impact Academy konferencje, seminaria i webinaria zgromadziły dotychczas przeszło 1,5 tys. klientów szukających nowości i trendów w digitalu. Konferencje Women Power czy Inside Trends dały z kolei unikalną wiedzę z obszaru life science, business 4.0 czy komunikacji kierowanej do kobiet. W tym roku czekają nas kolejne takie inicjatywy. Przeszło 100 ekspertów DIMAQ z naszej grupy będzie też prowadzić szkolenia dla naszych kluczowych partnerów.

MEDIA

Prasa: „Fakt” – sprzedaż: 239 866 egz., „Auto Świat” – sprzedaż 52 039 egz., „Newsweek Polska” – sprzedaż 86 064 egz., „Przegląd Sportowy” – sprzedaż: 24 145 egz., „Komputer Świat” – sprzedaż 30 565 egz., „Forbes” – sprzedaż 20 649 egz. (I–XI 2018 – dzienniki, I–X 2018 – tygodniki, miesięczniki, ZKDP, sprzedaż ogółem)

Internet: Onet.pl – 16,47 mln użytkowników miesięcznie, Fakt.pl – 6,19 mln użytkowników miesięcznie, BusinessInsider.com.pl – 5,40 mln użytkowników miesięcznie, Komputerswiat.pl – 4,18 mln użytkowników miesięcznie, Vod.pl – 4,00 mln użytkowników miesięcznie oraz dwa tytuły prasowe i ponad 20 serwisów i aplikacji internetowych; łączny zasięg online Grupy: 20,91 mln użytkowników miesięcznie (XII 2018, Gemius/PBI)

LUDZIE

Marcin Boroszko – chief sales officer

Mariusz Wąsiński – managing director, sales/ad product and solution marketing

Marcin Olszewski – managing director/programmatic & digital product

Beata Golubińska – managing director/strategy and operations

Justyna Duszyńska – managing director/content tailors

STRUKTURA

Zespół sprzedaży agencyjnej: odpowiada za kompleksową i terminową obsługę agencji i domów mediowych; zespołem kieruje Andrzej Kamiński, [email protected]

Zespół sprzedaży i projektów: doradza w zakresie strategii i komunikacji klientom bezpośrednim w Polsce i za granicą, a także realizuje niestandardowe projekty crossmediowe oparte na content marketingu; zespołem kieruje Małgorzata Szelenbaum, [email protected]

Departament sprzedaży regionalnej i SME: kreuje rozwiązania reklamowe w obszarach online i print dla klientów regionalnych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw; zespołem kieruje Zbigniew Wierzchołowski, [email protected]

Zespół projektów video & native: odpowiada za planowanie strategii, tworzenie zintegrowanych ofert i zarządzanie projektami z obszaru video & native; zespołem kieruje Magdalena Milewska, [email protected]

Departament programmatic: wyspecjalizowana komórka skupiająca się na monetyzacji powierzchni reklamowej w modelach automatycznych, działająca na rynku open, w ramach PMP i Programmatic Network; zespołem kieruje Łukasz Skawiński, [email protected]

KONTAKT

tel. 12 26 00 200
[email protected]
www.mediaimpact.pl
www.impactacademy.pl

HIT 2018

Program „18:45. Czas na zasady”, zrealizowany przez Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Carlsberg Polska. Był to największy projekt contentmarketingowy wideo zrealizowany przez RASP, kompleksowo przez nas przygotowany: od pomysłu, przez strategię, produkcję kontentu, aż po jego skuteczną dystrybucję. Przyjął formę rozrywkowego internetowego talk-show Onetu i marki Okocim, które poprowadził Filip Chajzer. Program został nagrodzony w 12. edycji konkursu Mixx Awards brązową statuetką w kategorii Brand awareness and positioning oraz wyróżnieniem w kategorii Digital experience.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.