Marquard Media Polska
AGNIESZKA GRONOWSKA, head of sales; GRACJAN CHAGOWSKI, head of sales
Naszym klientom jesteśmy w stanie zapewnić dotarcie do konkretnych grup docelowych i osiągnięcie celów marketingowych. Nasze silne, międzynarodowe brandy stanowią atrakcyjną platformę do komunikacji z wymagającymi odbiorcami, a oferta zawiera zarówno rozwiązania właściwe dla poszczególnych mediów, jak i niestandardowe projekty crossmediowe, integrujące atuty prasy, internetu – w tym social mediów – i eventów. Przy tych drugich wielokrotnie podejmowaliśmy współpracę ze znanymi i cenionymi influencerami, dobieranymi tematycznie do założeń kampanii.
Kluczowe pozostaje utrzymanie dotychczasowych i przyciągnięcie nowych czytelników i odbiorców. Dbając o to, na ten rok planujemy m.in. pierwszą akcję zakupową dla brandów „Playboy”, „Esquire” i „CKM”. Przygotowujemy także relaunch naszych serwisów internetowyych. W pierwszej kolejności użytkownicy zobaczą nową odsłonę najbardziej zasięgowej witryny Kozaczek.pl. Zmiany w niej obejmą nie tylko unowocześnienie i uatrakcyjnienie szaty graficznej, ale też organizację strony, wprowadzenie na niej nowych kategorii tematycznych i funkcjonalności. W ten sposób chcemy spełnić oczekiwania grupy lojalnych użytkowników, którzy od początku istnienia serwisu jasno komunikowali swoje potrzeby. Chcemy, by nowy Kozaczek był miejscem, w którym będą oni mogli komentować treści, wyrażać swoje opinie i udzielać się w sondach. A jednocześnie, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, serwis otworzy nowe pola współpracy z reklamodawcami i stworzy możliwości realizacji niestandardowych projektów oraz długofalowej współpracy z markami.
Ponadto poszerzymy portfolio eventów o wydarzenia pod marką serwisów Kozaczek.pl, Zeberka.pl i Papilot.pl. Będą one również platformą komunikacyjną dla naszych klientów reklamowych.
Jeśli chodzi o naszą ofertę, w tym roku stawiamy na dalszy rozwój niestandardowych, zintegrowanych form komunikacji. Na jej potrzeby możemy zaproponować m.in. boomerangi, wideo, infografiki, unboxingi, instastories, quizy, relacje na żywo, a także współpracę z dobieranymi zależnie od marketingowych celów klienta influencerami.
MEDIA
Prasa: „Cosmopolitan”, „Joy”, „Harper’s Bazaar” „CKM”, „Playboy”, „Esquire” – łączna sprzedaż: ponad 1,4 mln egz., średnia łączna sprzedaż miesięczna: 132 400 egz. (I–X 2018 – ZKDP, XI–XII 2018 – dane wydawcy), zasięg: 2,2 mln czytelników (XII 2017–XI 2018, Polskie Badania Czytelnictwa, Kantar Millward Brown)
Internet: Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Harpersbazaar.pl, CKM.pl, Playboy.pl, Esquire.pl, Zeberka.pl, Kozaczek.pl, Papilot.pl – łącznie 2,8 mln użytkowników, 27 mln odsłon (XII 2018, PBI/Gemius); dziewięć profili na Facebooku – łącznie ponad 800 tys. fanów; dziewięć profili na Instagramie – łącznie ponad 267 tys. fanów (XII 2018, dane wydawcy)
Eventy: Harper’s Bazaar – Women at Work, Harper’s Bazaar Academy – Piękna w każdym wieku, Cosmopolitan Academy, Mocne Strony Kobiety, Ambasadorka Joy, Śniadanie Joy, Joy Inluencer Roku, Spotkania z Playboyem, Samochód Roku Playboya, Urodziny CKM, Halloween Party, Esquire Awards, Esquire Weekend, Esquire Night Time, Kozaczek Pink Party, Pierwszy Dzień Wiosny z Zeberką
LUDZIE
Gracjan Chagowski – head of sales
Agnieszka Gronowska – head of sales
STRUKTURA
Dział sprzedaży: dziewięciu key account managerów, których rolą jest obsługa klientów i domów mediowych – każdy klient ma jednego przypisanego menedżera, który kompleksowo oferuje produkty z całego portfolio Marquard Media Polska (prasa, online, eventy); dwóch digital sales managerów odpowiada za sprzedaż reklam na wszystkich serwisach MMP (w podziale na domy mediowe); event sales manager – osoba na tym stanowisku będzie zatrudniona od 1 kwietnia br. i będzie odpowiadać za sprzedaż eventów; head of programmatic; trzech account managerów; koordynator działu; traffic online
Dział badań i analiz
Dział eventów
TOP KLIENCI
Coty Polska, Volkswagen Group Polska, Sirowa, The Swatch Group, Rossmann
KONTAKT
tel. 22 421 10 00
[email protected]
www.marquard.pl
HIT 2018
Największy wzrost odnotowaliśmy w ub.r. w obszarze eventów – aż o 58 proc. Był to efekt m.in. ogromnego zainteresowania galą wręczenia nagród magazynu „Joy” Joy Influencer Roku, podczas którego gościliśmy największe gwiazdy sieci, m.in. Magdalenę Pieczonkę, Julię Wieniawę i Maffashion, czyli Julię Kuczyńską. Internetowa relacja z tego wydarzenia osiągnęła zasięg rzędu 4,6 mln użytkowników, wywołała 333,7 tys. interakcji i zaowocowała 279 tys. polubień.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter