Jet Line
Stoją od lewej: Agnieszka Łupińska, Katarzyna Weremek, Sylwia Ułasiuk, Ania Żegocka. Siedzą od lewej: Renata Zapalska, Robert Milewski, Beata Chojecka-Kuczek
W styczniu br. rozpoczęliśmy 25. rok działania Jet Line na rynku reklamy zewnętrznej. Jest to zarazem pierwszy rok realizacji nowej strategii rozwoju. Poprzednią, przyjętą w 2013 roku, wdrożyliśmy w całości, zarówno jeśli chodzi o plany w obszarze inwestycji, jak i sprzedażowe.
Jednym z celów poprzedniej strategii było zweryfikowanie i przekazanie klientom jak najdokładniejszych danych o dotarciu komunikatów umieszczonych na naszych nośnikach. W lutym ub.r. zaprezentowaliśmy wyniki badań widowni reklam na naszych billboardach Motorway 12x4 m. W ich efekcie standardowo podajemy klientom liczbę kontaktów generowanych przez każdy nośnik należący do sieci Motorway – lub grupę nośników – ułatwiając w ten sposób media plannerom projektowanie i podsumowywanie realizowanych kampanii outdoorowych. Wiadomo bowiem, ile osób w ciągu doby może zobaczyć reklamę umieszczoną na jednej tablicy lub kilku dowolnie wybranych tablicach, na przykład przy konkretnej trasie. Wielkość widowni, wykorzystywana do planowania kampanii, będzie aktualizowana co roku na podstawie m.in. parametru natężenia ruchu w poszczególnych lokalizacjach. Model badawczy został opracowany we współpracy z badaczami związanymi z politechnikami gdańską i krakowską oraz Pracownią Badań Społecznych (PBS).
Rozpoczęliśmy kolejny etap pracy i rozwoju firmy. Podstawy filozofii działania nie zmieniają się: nadal stawiamy na bardzo dobre nośniki i bardzo dobrą obsługę. Niezmiennie uważamy, że outdoor pomaga opowiadać historie marek. A skoro oferujemy blisko tysiąc powierzchni reklamowych, to stwarza to całkiem sporo możliwości do intrygującego i angażującego opowiedzenia ciekawych historii.
MEDIA
Outdoor: Motorway 12x4 m – 402 nośniki w miastach i przy drogach, w tym ekspresowych i autostradach
MyLED – ekrany LED w 186 miastach Polski, zintegrowane w jednej platformie do zarządzania ogólnopolskimi kampaniami DOOH
MobiJet 6x3 m backlight – 28 powierzchni, 14 samochodów reklamowych z billboardami o powierzchni 18 mkw. (6x3 m)
JetBike – 12 rowerów reklamowych z powierzchniami 3 x citylight
CubeBoard – modułowy mobilny nośnik z czterema powierzchniami reklamowymi do komunikacji marki podczas eventów
LUDZIE
Andrzej Słomka – dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu
Beata Chojecka-Kuczek – zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu, tel. 662 236 010, [email protected]
STRUKTURA
Zespół działu sprzedaży:
Agnieszka Łupińska, tel. 662 236 004, [email protected]
Anna Żegocka, tel. 662 053 842, [email protected]
Katarzyna Weremek, tel. 667 777 531, [email protected]
Renata Zapalska, tel. 667 777 535, [email protected]
Robert Milewski, tel. 662 236 003, [email protected]
Justyna Opalach, tel. 608 666 240, [email protected] (urlop)
Sylwia Ułasiuk, tel. 665 000 063, [email protected]
KONTAKT
tel. 22 8397874
[email protected], [email protected]
Jetline.pl
HIT 2018
We wrześniu ub.r. wspólnie z Semper Iratus i Selectivv zrealizowaliśmy pierwszą w Polsce kampanię integrującą outdoor z reklamą mobilną. Były to wizerunkowe działania #FeelAustria realizowane na zlecenie Austriackiej Informacji Turystycznej na naszych nośnikach MyLED Warszawa. Na podstawie danych o ruchu w internecie dokładnie wyliczyliśmy, ile osób może szukać pomysłu na zimowy wypoczynek i do nich skierowaliśmy komunikat reklamowy. Taki projekt to nowość na polskim rynku reklamowym, jako że dotychczasowe kampanie realizowane na nośnikach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych opierały się na big data tylko w kontekście lokalizacji powierzchni reklamowej. Kampania #FeelAustria miała wymiar spersonalizowany i mobilny i pozwoliła dotrzeć do nowej grupy potencjalnych turystów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter