Bonnier Business Polska
Bartosz Wysocki, chief revenue officer
Bankier.pl i PB.pl oraz „Puls Biznesu” to najważniejsze media w grupie inwestorów indywidualnych, co potwierdziło kolejne Ogólnopolskie Badanie Inwestorów, organizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (jego wyniki ogłoszono w grudniu ub.r.). Taką wiarygodność wśród osób, które posiadają znaczne nadwyżki finansowe i określają siebie jako osoby zamożne, trudno znaleźć gdzie indziej w polskiej sieci.
Jako gracz premium nastawiony na jakościowych użytkowników i czytelników skupiamy się na umacnianiu swojej pozycji. W przeciwieństwie do innych internetowych wydawców z kategorii biznes, finanse, prawo nie opieramy swoich przewag na skali (np. budowanej na bazie ruchu z głównych stron portali horyzontalnych), a na precyzji dotarcia i nieprzypadkowej jakości.
W tym roku stawiamy na rozwój content marketingu w obszarze wideo oraz podcastów. Na rynku ciągle jest miejsce na materiały, które w przystępny i obrazowy sposób tłumaczą świat wielkiego biznesu i finansów osobistych. Dodatkowo przez rozwój porównywarki finansowej Smart chcemy dostarczać jeszcze więcej jakościowych i wartościowych leadów i umacniać pozycję jednego z najsilniejszych graczy w polskiej reklamie efektywnościowej. Nadal będziemy rozwijać wszystkie narzędzia umożliwiające precyzyjne, a co za tym idzie efektywne dotarcie zarówno w świecie off-, jak i online.
Dlatego też nie zapominamy o ciągłym rozwoju w obszarze eventów zarówno biznesowych, jak i skierowanych do świata medycyny. To ciągle bardzo efektywne narzędzie do skupiania w świecie rzeczywistym precyzyjnie zdefiniowanych grup celowych, umożliwiające naszym klientom budowanie wizerunku, generowanie leadów i sprzedaży.
Chcemy być platformą do budowania eksperckiego wizerunku marek w obszarach, w których oferujemy jakościowy kontent tworzony przez specjalistów w swoich dziedzinach.
MEDIA
Prasa: „Puls Biznesu” – sprzedaż: 12 594 egz. (XII 2018, ZKDP)
Internet: Bankier.pl – 2 284 657 użytkowników, Pb.pl – 552 325 użytkowników, Arslege.pl – 750 931 użytkowników, Pit.pl – 425 310 użytkowników, Lexlege.pl – 269 255 użytkowników, Mambiznes.pl – 145 394 użytkowników, Prnews.pl – 89 607 użytkowników, Monitorfirm.pl – 39 546 użytkowników, Pulsmedycyny.pl – 77 775 użytkowników (XI 2018 Gemius/PBI)
Eventy: ponad 100 dla rynku B2B, m.in. Gazele Biznesu, Złoty Bankier, 100 Kobiet Biznesu, HR Summit, Siła Przyciągania
LUDZIE
Bartosz Wysocki – chief revenue officer – dyrektor handlowy, tel. 666 848 952, [email protected]
STRUKTURA
Dział klientów strategicznych – działem kieruje zastępca dyr. biura reklamy Małgorzata Jędral, tel. 601 262 897, [email protected]
Dział obsługi domów mediowych, agencji reklamowych i agencji PR – działem kieruje Jan Rojewski, tel. 570 666 509, [email protected]
System partnerski: reklama efektywnościowa, performance, afiliacja; kieruje nim dyrektor sprzedaży Natalia Wielgosz-Sawicka, tel. 601 950 942, [email protected]
Biuro reklamy czasopism i serwisów medycznych: obsługuje media specjalistyczne kierowane do lekarzy, farmaceutów i rynku medycznego; działem kieruje Izabela Ozga, tel. 22 333 97 37,
Dział sponsoringu eventów – działem kieruje Izabela Ozga, tel. 22 333 97 37, [email protected]
KONTAKT
[email protected]
Bonnier.pl/reklama
HIT 2018
Dzięki rozbudowaniu powierzchni wideo oraz rozwojowi naszych autorskich produkcji, m.in. takich jak „Pomysł na Biznes”, „Fotel Prezesa” czy „Wartości DoDane”, przy ponad 62-proc. viewability naszych materiałów umieszczonych w otoczeniu treści premium, znacznie poszerzyliśmy nasze możliwości reklamowe, jak i contentmarketingowe. Ponadto uruchomiliśmy nową porównywarkę finansową Bankier.pl/smart – w pełni responsywną, zgodną z najświeższymi trendami UX. Powołaliśmy do życia również zupełnie nowy serwis Bankier.pl/moto, by dać użytkownikom więcej treści spoza świata biznesu i finansów osobistych.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter