Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11/2015

Napisz o mnie dobrze

Za 3,5 złotego będzie pani miała wpis na zasadzie „to jest fajny produkt” wraz z linkiem do tego produktu – usłyszałam od właściciela agencji marketingowej.

Pracownicy agencji marketingowych najgorsze zdanie mają na temat forów poświęconych lekom, kosmetykom, motoryzacji i produktom dla małych dzieci. Na forum „Zdrowie” w Forum.gazeta.pl obserwuję dyskusję pt. „Odporność!!! Jak ją wzmocnić???”. Dyskusja forumowiczów przypomina starcie specjalistów od promocji. Posty z opisem przypadłości przeplatają się z profesjonalnymi opisami produktów wraz z linkami do sklepów internetowych. Użytkowniczka „ania-wwas” napisała: „Ja na poprawę odporności co dzień łykam jedną tabletkę działającą cuda, niby nic, ale jednak coś. Witamina C z odpowiednimi dodatkami.

Otóż jak tylko przychodzą chłodniejsze dni, każdy z mojej rodziny przyjmuje Chewing C500 od Avity, a znaleźć można ten suplement na avita24.pl”. Po wejściu na profil tej użytkowniczki na Forum.gazeta.pl widać, że marka Avita zawładnęła życiem autorki postów. I tak np. na forum poświęconym chorobom nerek „ania-wwas” radzi: „Witajcie, moja znajoma w »trosce« o swoje zdrowie łyka co dzień Chewing C500 [link do sklepu] i mnie też do tego namawia”. Na forum poświęconym osteoporozie zastanawia się: „Na zapobieganie osteoporozie ponoć całkiem nieźle działa Mins & Vitamin D od Avity, ciekawe czy to prawda”. W wątku „Bądźmy piękne” również na Forum.gazeta.pl zastanawia się: „A czy w grę może też wchodzić suplementacja? Ja stosuję Flax Omega 3 produkowany przez Avita. Suplement ten znacząco poprawił wygląd mojej skóry”. Stosowanie środków Avity autorka zaleca jeszcze w wątku poświęconym nadciśnieniu 18-latka i chronicznemu zmęczeniu czyjegoś męża. Na 12 postów zamieszczonych przez „ania-wwas” tylko jeden nie wymienia nazwy marki.

Na gazetowym forum emerytów i rencistów zalogował się „TomekKwapisz”, według deklaracji: 35-letni fryzjer. Napisał: „Dzisiaj z łatwością znajdziesz duży wybór kosmetyków naturalnych w sklepie fryzjerskim [link do sklepu] w Internecie i nie tylko”. Na forum poświęconym kosmetykom „tomekwapisz” zastanawia się, jak działają kosmetyki sprzedawane w sklepie, do którego linkował poprzednio: „Słyszałem ostatnio w salonie o tym, jaki wpływ mają kosmetyki macadamia właśnie na skórę głowy i same włosy. Czy może coś słyszeliście na temat tego oleju?”. Nad tym samym pytaniem i tym samym sklepem zastanawia się jeszcze na forum w Gazeta.pl pt. „Mamy – Białystok i okolice” oraz „Kosmetyki”. Łącznie pod takim nickiem autor opublikował pięć postów – wszystkie na temat makadamii – i to w tym samym czasie. Innych tematów „tomekwapisz” w Internecie jakoś nie poruszał.

Aleksandra Ptak

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.