Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09/2015

Slack wypiera e-mail

Chcesz uporządkować komunikację w redakcji? Masz do tego doskonałe narzędzie.

Pewnego dnia, a nie był to jakiś wyjątkowy dzień, policzyłem i zbadałem otrzymane e-maile. Było ich 275, z czego 70 to wewnętrzne, najczęściej mało ważne informacje” – wspominał w swoim felietonie Rory Cellan-Jones, dziennikarz BBC.

Z zalewem e-maili zmaga się większość dziennikarzy na świecie. Ogrom otrzymywanych informacji byłby jeszcze do zniesienia, gdyby każda z nich była ważna; niestety często tak nie jest. Cellan-Jones przeanalizował otrzymane e-maile i okazało się, że 70 z nich stanowiła wewnętrzna korespondencja, której on sam nie był bezpośrednim adresatem, tylko otrzymał ją „Do wiadomości”. W blisko 20 e-mailach koleżanki i koledzy spierali się, czy obecny rok jest według chińskiego kalendarza rokiem owcy czy kozła. Pozostałe 185 e-maili stanowiły różne newslettery, przypomnienia, e-maile z grup dyskusyjnych, do których się kiedyś nieopatrznie zapisał. W większości nieciekawe.

Podobne doświadczenia miał Steve Kovach z Business Insider. Po tygodniowym urlopie w skrzynce pocztowej znalazł 1,5 tys. nieprzeczytanych e-maili, z czego tylko 44 warte uwagi, a cztery wymagające odpowiedzi.

Stanisław M. Stanuch

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.