Wydanie: PRESS 09/2015
Góra urodziła mysz
Ekspansja Polska Press Grupy na rynki lokalne nie zagroziła dotychczas wydawcom powiatowych tygodników.
Debiut był z pompą. Po ulicach Goleniowa w październiku ub.r. przechadzały się osoby wynajęte przez „Nowiny Goleniowa i Nowogardu”, zaczytane w tym tygodniku. Inne paradowały z balonikami z nazwą pisma. Tygodnik promowała też urodziwa modelka spacerująca pod papierowym parasolem zrobionym z gazety i ubrana w sukienkę uszytą z jej stron. Leszek Ozimek, właściciel i redaktor naczelny wychodzącej od 25 lat konkurencyjnej „Gazety Goleniowskiej” przyznaje, że gdy ukazał się pierwszy numer „Nowin Goleniowa i Nowogardu”, przez moment poczuł na plecach oddech konkurencji.
– Polska Press to firma dysponująca ogromnym kapitałem. Jest w stanie dyktować warunki na rynkach lokalnych, ale na „Nowiny Goleniowa i Nowogardu” nie miała żadnego pomysłu. To tabloidowy tygodnik, który nie podejmuje żadnych ważnych tematów, jest zupełnie nieobecny w Goleniowie i nie potrafi zdobyć reklam. Nie odebrał nam ani czytelników, ani reklamodawców. Góra urodziła mysz – mówi Ozimek.
Małgorzata Wyszyńska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter