Wydanie: PRESS 12/2014
Informacje z gadżetów
„Quartz” to jedyna finansowa publikacja cyfrowa zaprojektowana wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych. Czyta ją elita biznesu
Ponad dwa lata temu właściciel Atlantic Media David G. Bradley zdecydował, że oprócz sztandarowego miesięcznika „Atlantic”, „National Journal”, „Government Executive” czy internetowej publikacji „Wire” powinien powstać jeszcze jeden serwis przeznaczony dla ludzi biznesu – zwłaszcza dyrektorów i menedżerów firm. Tak narodził się „Quartz”.
Wprawdzie jeszcze na siebie nie zarabia, ale liczba czytelników – ok. 5 mln użytkowników miesięcznie – świadczy o tym, że wymościł już sobie niszę na rynku mediów finansowych, obok takich gigantów jak „Financial Times” i dostępny w płatnej prenumeracie „The Wall Street Journal”. A konkurencja jest ogromna, bo o czytelnika w tym segmencie rynku walczą przecież także inne tytuły i serwisy finansowe: „The Economist”, „Fortune”, Bloomberg, Reuters i branżowe pisma dla menedżerów.
Tomasz Deptuła, Nowy Jork
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter