Wydanie: PRESS 11/2014
Dziel się i rządź
Nie boję się Orwella i żadnego Wielkiego Brata. Mądrze dzieląc się swoimi danymi, można ułatwić sobie życie – pisze Ela Anders, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej PKO Banku Polskiego.
Jeden z kanadyjskich banków w lipcu br. postanowił zaskoczyć swoich klientów. Niektórzy z nich, wypłacając pieniądze ze specjalnych bankomatów, otrzymali wymarzony prezent. Ci, którzy myśleli o podróży do innego miasta, dostali bilety lotnicze, ci, którzy chcieli grę komputerową, dostawali ją, a jeszcze inni bilet na mecz ulubionej drużyny itd. Bank tłumaczył później, że w ten oryginalny sposób chciał podziękować swoim wiernym klientom. Skąd bank wiedział, czego pragną? Do tego wykorzystał informacje, którymi podzielili się z nim wcześniej dobrowolnie.
Ela Anders
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter