Wydanie: PRESS 10/2014
Przemysł spotkań
Inwestowanie w centra konferencyjne przez organizatorów targów i samorządy pokazuje, że obie strony dostrzegły w tym wspólny interes
Kraków i Katowice wkrótce wzbogacą się o nowoczesne obiekty targowo-konferencyjne mogące konkurować na europejskim rynku MICE (od ang. meetings-incentives-conferences-events). Gdańsk i Poznań taką bazę już posiadają, ale nie zamierzają ustąpić pola w walce o turystę biznesowego. – Obecnie w przemyśle spotkań liczą się tylko obiekty, które zapewniają możliwości organizacji różnego typu eventów. Rozszerza to grono potencjalnych klientów, którym przedstawia się kompleksową ofertę. Stąd w naszym obiekcie będzie można zorganizować spotkania biznesowe, konferencje, kongresy, wystawy czy koncerty – wyjaśnia Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, operatora będącego na ukończeniu centrum kongresowo-koncertowego ICE Kraków Congress Centre. – Zdywersyfikowana oferta zachęca nawet najbardziej wymagające podmioty. Dlatego proponujemy usługi dopasowane do konkretnego klienta, wykorzystując inkluzywny model sprzedaży – dodaje.
Podobnie sądzą przedstawiciele innych centrów. Powierzchnie konferencyjne w obiektach targowych to w dzisiejszej sytuacji rynkowej wręcz konieczność. – Branżowe konferencje, debaty i dyskusje stanowią obecnie nieodłączny element większości wydarzeń targowych. Połączenie wystawiennictwa z konferencjami przynosi same korzyści i wzbogaca ofertę targową. A dysponując unikatową i różnorodną architektonicznie przestrzenią, jesteśmy także częstym wyborem agencji organizujących koncerty, spektakle teatralne, eventy sportowe czy bankiety – tłumaczy Elżbieta Roeske, dyrektor Poznań Congress Center, komórki MTP odpowiedzialnej za organizację spotkań i wynajem infrastruktury.
AC
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter