Wydanie: PRESS 06/2014
To, co nas wyróżnia
Te miasta i regiony, które znajdą swój prawdziwy wyróżnik, zwiększają szanse na zbudowanie mocnego wizerunku, także za pieniądze unijne
Łódzkie odebrało 1 kwietnia br. nagrodę TransformAwards w kategorii Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym. Nagrody te, przyznawane przez brytyjski magazyn „Communite”, trafiają do autorów najlepszych projektów z zakresu rebrandingu. Centralny region Polski dostał TransformAwards za rozpoczęty w 2013 roku projekt „Łódzkie promuje”, wdrażający przyjętą dwa lata temu strategię promocji województwa jako regionu różnorodnego, w którym są i duże ośrodki, i mniejsze, mało znane miasteczka. Strategia przewiduje też integrację województwa, tak by jego elementem poczuły się także te mniejsze miasteczka.
Znalezienie cechy, która wyróżnia dany region albo miejscowość, to wyzwanie, przed którym stoją dziś samorządy chcące skorzystać ze wsparcia Unii Europejskiej w promocji. Ta bowiem zmieniła zasady przyznawania dofinansowania na ten cel w latach 2014–2020. Teraz Unia stawia na innowacje i specjalizację.
Beata Goczał
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter