Wydanie: PRESS 06/2014
W strumieniu informacji
Są szybkie, interaktywne i multimedialne. Brytyjskie media stawiają na live blogi
Do mieszkańca Londynu strumień wiadomości dociera przez cały czas. 15 maja, zerkając przy śniadaniu na ekran laptopa, dowiedział się, że linia metra Jubilee ma poważne opóźnienia, a w Clerkenwell tworzą się korki. Zaserwowano mu prognozę pogody (ze zdjęciem pogodynki z lokalnej telewizji). Zatrzasnąwszy drzwi mieszkania, londyńczyk rzuci okiem na ekran smartfona i już przeczyta pierwsze story dnia: są zarzuty dla kobiety podejrzanej o zabójstwo dziecka na południu miasta. Zaraz potem da o sobie znać reporter pracujący dziś w kluczowym okręgu wyborczym w Tooting. Klik na załączony link – i otwiera się relacja. W sam raz na czas podróży metrem do pracy. Po wyjściu na powierzchnię nasz bohater dostanie z kolei pigułkę wiadomości związanych z jedną z wielu stołecznych drużyn piłkarskich: prezes Tottenhamu w ogniu krytyki, Arsenal szykuje się do walki o pierwsze od ośmiu lat trofeum.
Siedząc w pracy, londyńczyk jest już non stop podłączony do krwiobiegu miasta.
Adam Dąbrowski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter